سوله آکام فلز

اعطای مجوز ایجاد شعب داخلی و خارجی به دانشگاه ادیان و مذاهب

قائم مقام ستاد راهبری اجرایی نقشه جامع علمی کشور از اعطای مجوز به دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی برای ایجاد شعب داخلی و خارجی پس از تایید شورای گسترش اموزش عالی خبر داد و گفت: این دانشگاه می تواند اعضای حقیقی هیات امنای خود از دو به ۴ نفر افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر کبگانیان در یکصد شصت و یکمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز  در ساختمان مرکزی این شورا برگزار شد، گزارشی از مهمترین مصوبات این جلسه ارائه داد و گفت: امروز ما دو بحث مهم را در دستور داشتیم که اولین بحث ما نهایی سازی سند ملی فناوری نانو بود که در جلسه کارشناسی کارهای آن انجام شده و در جلسه قبل نیز از شورای ستاد برخی مواد را جلو رفتیم و در نهایت چشم انداز این سند در جلسه امروز ارسال و نهایی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمانبندی محاسبه شده، ما چشم انداز سند را ۱۴۱۲ تعیین کردیم و راهبردها و اقدامات ملی ماده ۴ سند نیز در جلسه امروز نهایی شده است. ضمن اینکه شاخصهای آن نیز تعیین گردید.

قائم مقام ستاد راهبری اجرایی نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد: دومین دستور جلسه امروز ، بررسی گزارش عملکرد دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی بود  و درخواست این دانشگاه ها برای اصلاح یک بند اساسنامه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: دانشگاه مذاهب در زمینه های مختلف علوم اسلامی تعداد دانشجویان خوب و در مقاطع تحصیلی مختلف را دارد، در این زمینه در خصوص اعضای هیات علمی دانشگاه بررسی های لازم انجام گرفت و گزارش عملکردی نیز توسط دانشگاه ارائه شد.

وی افزود: دانشگاه مذاهب و  ادیان در مورد اصلاح چند بند از اساسنامه دانشگاه درخواست هایی داشت که برخی از این درخواستها مورد تایید قرار نگرفت ولی مواردی نیز در دو بند به تایید شورا رسیده که یک بند آن دادن مجوز به این دانشگاه برای ایجاد شعب داخلی و خارجی است.

قائم مقام ستاد راهبری اجرایی نقشه جامع علمی تاکید کرد: دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی پس از اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و رعایت قوانین و مقررات می تواند شعب داخلی و  خارجی ایجاد کند. در واقع این شعب باید با رعایت قوانین و مقررات صورت بگیرد.

کبگانیان تاکید کرد: تکمیل اعضای حقیقی هیات امنای دانشگاه مذاهب اسلامی یکی دیگر از مباحث جلسه امروز شورا بود.این دانشگاه قبلا دو عضو حقیقی داشت که این تعداد به ۴ نفر افزایش پیدا کرد بنابراین تا ۴ نفر می توانند عضو حقیقی این دانشگاه باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

یکی از برنامه‌های گوگل در نسخه‌های قدیمی اندروید از دسترس خارج می‌شود-پیام امروز

از ماه آینده‌ی میلادی، گوگل حداقل نسخه‌ی سیستم‌عامل مورد نیاز برای اپلیکیشن Wallet را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *