اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا آخر هفته-پیام امروز


حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تا کنون حدود یک میلیون دانش آموز پایه اول به صورت قطعی ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان این که فرایند ثبت نام همچنان ادامه دارد؛ توصیه کرد: به دلیل کلاس ‌بندی دانش‌آموزان، ساماندهی و توانمندسازی معلمان از والدین در خواست می‌شود فرایند ثبت نام فرزندان خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

او با بیان این که ثبت نام دانش‌آموزان دوم تا ششم ابتدایی تا آخر هفته ادامه دارد؛ افزود: پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی از روز گذشته آغاز شده و دانش آموزان اتباع در صورت داشتن کد شناسایی یکتا می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان ملی مهاجرت «سهما» به نشانی اینترنتی https://www.irmigrationorg.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که برخی از مدارس در  مرز جغرافیایی قرار گرفته‌اند؛ تصریح کرد: برخی از مدارس در مرز جغرافیایی قرار گرفتند به همین علت مدیر مناطق باید در این خصوص تصمیم گیری کرده و ثبت نام دانش‌آموزان این مدارس منوط به تصمیم گیری مدیر کل منطقه مربوطه است.

طریفی حسینی اظهار کرد: نتیجه آزمون آموزگاری سال ۱۴۰۳ احتمالا تا آخر هفته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام و کار سازماندهی آن‌ها تا پایان تیر انجام می‌شود.

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وحدت هنانوف در آستانه پیوستن به گل گهر-پیام امروز

 وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اتمام لیگ برتر اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *