سوله آکام فلز

اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در روز قدس-پیام امروز


در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح شد؛

 

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در روز قدس دو برنامه شهری و برنامه مدرسه‌ای داشتیم.

وی با با بیان این که برنامه مدرسه‌ای اتحادیه به نوعی برنامه ملی بود و هماهنگ با مدارس سراسر کشور انجام شد؛ گفت: این برنامه ملی بر اساس پویشی بود که در شبکه‌های اجتماعی بله شاد و ایتا ‌برگزار شد.

او با اشاره به این که سه نوع اقدام  مهم در فعالیت‌های مدرسه‌ای انجام شده اند؛ تصریح کرد: در اقدام اول دانش‌آموزان عضو اتحادیه در مورد حقانیت فلسطین و اشغالگر بودن رژیم صهیونیستی صحبت کردند. در همین خصوص در مدارس یک مجموعه نمایشگاهی با عنوان هوش عنکبوت برگزار شد؛ علت نامگذاری این است که عنکبوت هم بهترین و مهندسی‌ترین خانه را بنا می‌کند اما خانه‌اش سست و ناپایدار است و با کوچکترین حرکتی از بین می‌رود.

برنامه هوش عنکبوت به ۴ استراتژی تقسیم شد

تاریخی با بیان این که برنامه هوش عنکبوت به ۴ استراتژی تقسیم شده بود؛ اظهار کرد: در استراتژی اول، اسرائیلی‌ها قصد داشتند زمین سوخته راه بیندازند؛ آن ها کوچه به کوچه و خانه و خانه را به صورت هدفمند منهدم کردند تا غزه دیگر جایی برای سکونت نباشد. 

وی افزود: استراتژی دوم اسرائیلی‌ها کوچ اجباری است. اسرائیلی‌ها صحرای سینا و بلندی‌های جولان را برای کوچ اجباری فلسطینیان غزه آماده می‌کنند تا کسانی که بی‌سرپناه و خسته شده‌اند به نوعی به این کوچه اجباری راضی شوند.

او ادامه داد: استراتژی سوم این است که رژیم صهیونیستی همزمان به فکر مهاجرت معکوس است تا یک کشور کاملاً یهودی داشته باشند.

وی افزود: استراتژی چهارم اتحاد ابراهیم یا همان اتحاد پیرامونی است که اسرائیلی‌ها قصد دارند با کشورهای بیشتری در منطقه متحد شوند که خوشبختانه طوفان الاقصی موجب شد تا رشته این اتحادهای دروغین پاره شود. 

تاریخی گفت: محتواهای بسته هوش عنکبوت شامل ۴۰ پوستر و همین صحبت‌ها بود که دانش آموزان عضو اتحادیه به خوبی به مطالب آن‌ها مسلط هستند و یک هفته مانده به روز قدس در مدارس این صحبت‌ها را برای همکلاسی‌های خود بیان کرده اند.

وی چالش آب را از دیگر اقدامات این اتحادیه دانست و تصریح کرد: در این چالش دانش آموزان با خاک، شن و یا مواردی از این دست، ستاره پرچم اسرائیل را روی زمین ترسیم کردند و سپس با ریختن آب آن را از روی زمین پاک کردند.  این چالش با توجه به فرمایش بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) درباره نابودی اسرائیل طراحی شد. نقطه اصلی این چالش، انتشار فیلم آن در فضای مجازی با هشتگ جهان_بدون_صهیونیسم و بارگذاری در سامانه عقیق در قالب روز قدس است. در این چالش به ۱۰ مورد از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فناوری‌های حیرت‌انگیزی که تا ۲۰۳۰ وارد زندگی ما خواهند شد-پیام امروز

ظهور فناوری از بسیاری جهات نحوه زندگی انسان را تغییر داده است. فناوری به قدری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *