امسال ۲۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در گلستان تایید شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-پیام امروز


به گزارش خبرنگار مهر، مجید رحمانی خلیلی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار صدور موافقت‌نامه اصولی برای طرح‌های گردشگری استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه موافقت اصولی اولیه ۲۳ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری استان صادر شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل، هفت مجتمع گردشگری، دو مرکز تفریحی و سرگرمی، یک سفره‌خانه سنتی، یک واحد متل با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۷۴ میلیارد ریال است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال ۲۹۵ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

رحمانی خلیلی با اشاره به این‌که گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ارزان‌ترین تورهای داخلی تابستان ۱۴۰۳ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-پیام امروز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آفتاب تابستان، گرمای دل‌انگیز و نسیم خنک کوهستان، تصویری دل‌انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *