سوله آکام فلز

بازداشت ۳۰۰ مجرم در پایتخت در عرض ۲۴ ساعت-پیام امروز


سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های تهران بزرگ در روز ۱۹ خرداد ماه به اجرا درآمد و در جریان آن ماموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۱۷۰ سارق حرفه‌ای، ۱۰۰ فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و ۳۰ فروشنده و تولید کننده مشروبات الکلی در سطح پایتخت شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۵۳ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، گفت: در اجرای این طرح ۳۲ عدد تلفن همراه مسروقه و حدود یک کیلوگرم موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اجرای طرح‌های مشابه برای ارتقاء امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

قاسم پور هدف از این طرح را ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهر تهران عنوان کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، هرگونه اخبار در زمینه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه موارد مشکوک و مظنون را در سطح پایتخت از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خروج ۴۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام-پیام امروز

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *