سوله آکام فلز

برای برد به مصاف تیم ازبکستان می‌رویم-پیام امروز


پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال  در حاشیه تمرین تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: سفری طولانی به هنگ‌کنگ داشتیم و با توجه به اینکه آخر فصل هم است، سعی می‌کنیم خود را در اوج آمادگی نگه داریم و اینکه بتوانیم در بازی حساس با ازبکستان  برنده از زمین خارج شویم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه صعود تیم ملی به همراه ازبکستان قطعی شده و این شائبه وجود دارد که بازی راحتی خواهیم داشت، گفت: بازی راحتی برای تیم ملی وجود ندارد. می‌دانیم چقدر همه بازی‌ها ارزشمند است، هم برای تک تک بازیکنان و هم برای مردم. در تمامی بازی‌ها برای برد به بازی می‌رویم و می‌دانیم تیم ملی ازبکستان در این چند ساله چقدر پیشرفت داشته‌ است و برای برد به زمین می‌رویم.  

نیازمند درباره  اینکه از عملکردش در بازی با هنگ‌کنگ راضی است، بیان کرد: من هر موقع بازی به من رسیده سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. برای تیم ملی به زمین رفتن، افتخار است و من همیشه هدفم این است که بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. البته شرایط هر بازی متفاوت است و تمام تلاشم این است که دروازه را بسته نگه داریم. هیچ کس دوست ندارد که گل بخورد.

او درباره خط دفاعی تیم ملی در بازی با هنگ‌کنگ گفت: تغییرات با توجه به تصمیمات کادر فنی انجام می‌شود. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند و دارند کسب تجربه می‌کنند و بازیکنان قدیمی سعی دارند که با شرایط تیم ملی وفق پیدا کنند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قلعه نویی به جوانان اعتماد کرده است-پیام امروز

محمد قربانی بازیکن جوان تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی پیش از دیدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *