سوله آکام فلز

برای تغییر نسل فوتبال باید آرامش داشته باشیم-پیام امروز


آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره  بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: ما خیلی خوب کار می‌کنیم، ما در حال آماده‌سازی برای بازی ازبکستان هستیم، خیلی خوشحالیم از همه شرایط و در حال بازسازی مجدد تیم ملی هستیم. ما در حال تغییر نسل هستیم و در حال این هستیم که آرام آرام بازیکنان جدید را به تیم اضافه کنیم. باید کمی آرامش داشته باشیم.

او  درباره اینکه تیم ملی در خط دفاع آمار خوبی ندارد، گفت: در این سال‌ها خیلی فوتبال تغییر کرده و به نظرم ایتالیا مثل قبل تیمی دفاعی نیست. ایتالیا دارد جهانی بازی می‌کند و در حال بازسازی است. وقتی ۱۱ بازیکن تلاش می‌کنند تا تیم گل بزند، همین طور باید ۱۱ نفر به دفاع فکر کنند.

مانیکونه ادامه داد: ما در حال این هستیم که اتفاقات منفی تیم را به مثبت تبدیل کنیم و بهتر شویم و اکنون به نظرم خوب کار می‌کنیم. ما خیلی خوشحالیم، زیرا که بازیکنان خوب کار می‌کنند و ما باید به آینده فکر کنیم. یکسری بازیکن جدید دارند جایگزین بازیکنان قدیمی می‌شوند و تغییر نسل نیازمند آرامش است و نمی‌توان سریع این کار را انجام داد.

مربی تیم ملی فوتبال درباره   بازی ازبکستان و حضور بازیکنانی مثل ماشاریپوف که در لیگ برتر سابقه بازی دارند، گفت: ما منطقا برای پیروزی بازی می‌کنیم. چیزی که خیلی مهم است این است که ما برای برد تلاش می‌کنیم. باید باهوش بازی کنیم، رشد کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بدون اغماض با فساد در فوتبال برخورد می‌کنیم-پیام امروز

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال  در نشست خبری امروز خود درمورد فعالیت‌های ۳ ماهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *