سوله آکام فلز

برگزاری جشنواره خندستان با محوریت آثار صحنه‌ای و بیرونی

ایسنا/اصفهان رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری خندستان در دو بخش نمایش صحنه‌ای و بیرونی آذرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

علی عطریان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره اینکه جشنوره ملی خندستان، یک دوره با محوریت متن، نمایشنامه و پژوهش‌های کمدی و یک دوره با محوریت اجراهای صحنه‌ای و بیرونی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در سال گذشته ویژه نمایشنامه و پژوهش‌های کمدی بود و امسال اجراهای صحنه‌ای و بیرونی در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

او افزود: نمایش‌های صحنه‌ای با موضوع آزاد اجرا می‌شوند و گروه‌های هنری از سراسر کشور می‌توانند بعد از ثبت‌نام و ارسال رزومه در سایت جشنواره، فیلم اجرای خود را ارسال کنند، پس از ارزیابی آثار ۱۴ اثر اثر برای حضور در اصفهان و اجرای نمایش در مدت ۱۰ روز دعوت می‌شود.

عطریان ادامه داد: آثار صحنه‌ای در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی متن، بازیگری مرد، بازیگری زن، طراحی صحنه، موسیقی، تهیه‌کنندگی(اثر برگزیده)، گریم و رسانه ارزیابی می‌شوند.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اضافه شدن بخش رسانه و تبلیغات به بخش‌های جشنواره گفت: در این شاخص فاکتورهای  تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تیزرهای ۵۹ ثانیه‌ای و بروشور و پوستر نیز بررسی خواهندشد.

او ادامه داد: آثار بخش بیرونی با دو موضوع آزاد و بخش ویژه زنده‌رود اجرا می‌شود و در هر موضوع ۲۰ اثر شامل تئاتر خیابانی، محیطی، پرفورمنس و سایر زمینه‌های مرتبط برای اجرا در مکان‌های مشخص شهر انتخاب می‌شوند.

عطریان گفت: هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم مهرماه ١۴٠١ ارسال کنند، همچنین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان در  آذرماه ١۴٠١ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت آیین‌نامه فراخوان می‌توانند به سایت http://www.khandestan-isf.ir یا صفحه اینستاگرام تالار هنر و یا جشنواره خندستان به نشانی http://talarhonar_isfahan و http://khandestan-isf مراجعه کنند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *