سوله آکام فلز

برگزاری مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی تا پایان سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای توسعه ورزش قهرمانی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی در ۱۱ رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران کرده است.

بر این اساس بهمن ماه سال جاری ۴ رشته ورزشی جودو، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و نجات غریق برگزار می‌شود. رشته جودو در بخش پسران از ۱۱ تا ۱۴ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه شیراز، رشته دوچرخه سواری در بخش دانشجویان پسر ۹ تا ۱۲ بهمن ماه و دانشجویان دختر ۵ تا ۸ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان، رشته کوهنوردی ۱۷ تا ۱۸ بهمن ماه برای دانشجویان پسر به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و برای دانشجویان دختر به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا و رشته نجات غریق در بخش دانشجویان دختر ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه و در بخش دانشجویان پسر ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

هفت رشته ورزشی در دو بخش دختر و پسر «هندبال، ووشو، بسکتبال سه نفره، در بخش دختر و پسر و فوتبال پسران» نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تقدیر رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین از تلاش‌های ایران برای تعلیق رژیم صهیونیستی-پیام امروز

جبرییل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در نامه‌ای به مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *