سوله آکام فلز

بلژیک ۰ – ۱ اسلواکی/ VAR روی اعصاب لوکاکو و شیاطین سرخ + فیلم-پیام امروز


در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴، دو تیم بلژیک و اسلواکی در شهر فرانکفورت به مصاف هم رفتند که مثل دیگر بازی گروه E یک شگفتی دیگر رخ داد و بلژیک پرستاره با یک گل مغلوب تیم چهل و هشتم رنکینگ فیفا شد.

بلژیک بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی فرصت گلزنی داشت که استفاده نکرد، اما کمی بعد در دقیقه هفت، روی یک اشتباه از مدافعان بلژیک، این تیم غافلگیر و دروازه اش باز شد. دوکو توپ را از دست داد و شرانز با استفاده از این موقعیت بادآورده ‏توپ را به بوزنیک سپرد. شوت بوزنیک را دروازه‌بان بلژیک با دو دست ‏مشت کرد، اما توپ برگشتی مقابل پای ایوان شرانز افتاد تا او با شوتی ‏محکم دروازه شیاطین سرخ اروپا را باز کند.

 

در ادامه نیمه نخست بلژیک چند فرصت دیگر داشت، اما گلی نزد.

در نیمه دوم لوکاکو بالاخره موفق شد در دقیقه ۵۶ توپ را به تور ‏دروازه اسلواکی برساند. اما این بار بخت از او روگردان شد و VAR با اعلام یک آفساید میلیمتری، گل را رد کرد.

 در حالیکه چهار دقیقه به پایان وقت قانونی باقی مانده بود بار دیگر ‏روملو لوکاکو توپ را وارد دروازه اسلواکی کرد و در حالیکه بازیکنان ‏بلژیک مشغول جشن و شادی بودند و به نظر می‌رسید این گل دیگر مشکلی ندارد، اما باز هم VAR دست به کار شد و مشخص شد اوپندا قبل از ارسال توپ برای لوکاکو، توپ را با دست لمس کرده بود  و هَند او اعلام شد تا امید بلژیکی‌ها ناامید شود.

به این ترتیب تیم سوم رنکینگ فیفا، یورو ۲۰۲۴ را با شکست آغاز کرد تا بزرگترین شگفتی جام تا این مرحله رقم بخورد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و ۶ محور دیگر-پیام امروز

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در تشریح آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *