سوله آکام فلز

بلژیک ۲ – ۰ رومانی/ شیاطین سرخ به صعود امیدوار شدند + فیلم-پیام امروز


دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ با جدال تیم‌های بلژیک و رومانی از گروه E به پایان رسید. جدالی که در شهر کلن برگزار شد و با پیروزی دو بر صفر شیاطین سرخ خاتمه یافت.

بلژیک که در بازی گذشته عملکرد دور از انتظاری داشتند و با نتیجه یک بر صفر از اسلواکی شکست خورده بودند، امشب با رویکردی متفاوتی پا به میدان گذاشت و بازی را با حمله به سمت دروازه حریف آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۲ لوکاکو پشت به دروازه  توپ  را به یوری تیلمانس پاس داد. تیلمانس خود را به این توپ رساند و با وجود تکل بلند مدافع حریف ضربه پرقدرت او به سمت راست دروازه رفت و گل اول بلژیک را ثبت کرد.

در ادامه و در حالی‌که رومانی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق می‌کرد، بلژیکی‌ها در تلاش برای بیشتر کردن اختلاف بودند. در دقیقه ۶۳ آنها به این هدف رسیدند و لوکاکو دروازه را باز کرد. در حالی که مهاجم تیم رم احساس می‌کرد بدشانسی هایش در تیم ملی تمام شد و این بار یک گل سالم به ثمر رسانده، اما وی‌ای آر وارد عمل و مشخص شد که نوک پای لوکاکو به اندازه کمتر از یک سانتی متر در آفساید بوده تا سومین گل لوکاکو هم در این جام مثل دو گل قبلی اش در بازی نخست، مردود اعلام شود.

در دقیقه ۸۰ کوین دیبروینه کاپیتان بلژیک موفق شد گل دوم را هم بزند و خیال بلژیکی‌ها را راحت کند. کوئن کاستیلز، دروازه‌بان بلژیک، در یک حرکت غیرمنتظره، توپ را بلند و مستقیم به سمت دروازه رومانی فرستاد. این پاس بلند دقیق،  کوین دی بروینه را در موقعیتی تک به تک با فلورین نیتا، دروازه‌بان رومانی، قرار داد و با وجود مزاحمت مدافع حریف، هافبک منچسترسیتی توانست دروازه را باز کند.

بلژیک با این پیروزی ۳ امتیازی شد تا در پایان بازی‌های دوم این گروه، هر چهار تیم ۳ امتیازی و برای هفته پایانی از شانس مساوی برای صعود برخوردار باشند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سند الکترونیک مالکیت رونمایی شد-پیام امروز

سید ستار هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *