سوله آکام فلز

بنیاد ملی نخبگان و شرکت فولاد مبارکه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی کاربردی در حوزه‌های تخصصی مبتنی بر هوش مصنوعی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امضا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این تفاهم‌نامه به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به نمایندگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان و شرکت سهامی عام فولاد مبارکه اصفهان به نمایندگی محمد یاسر طیب‌نیا رسید و بنیاد نخبگان اصفهان مجری اجرای این تفاهم‌نامه در استان است.

گسترش فعالیت‌های علمی، پژوهشی، کاربردی، آموزشی و تکمیل زنجیره علم، فناوری، بازار و تجارت در حوزه هوش مصنوعی و با هدف ارائه محصولات فناورانه و نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و در جهت طرح کارخانه هوشمند(smart factory) از مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری علاوه بر بازدید از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان، از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در این شهرک بازدید کرد. سورنا ستاری از برج فناوری واقع در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد.

برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شامل ۲۰ هزار متر مربع زیربنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت استقرار ۱۲۰ واحد فناور است.

این برج با مشارکت دولت و بخش خصوصی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا شده و ۵۵ درصد سرمایه‌گذاری آن را شهرک از محل درآمدهای اختصاصی و ۴۵ درصد هم بخش خصوصی هزینه کرده است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌ عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، ۶۱۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته برای بیش از هشت هزار نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند؛ این کسب‌وکارها گردش مالی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومانی را برای اقتصاد دانش‌بنیان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پنل پشتی شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً تغییری جزئی اما مهم تجربه خواهد کرد-پیام امروز

دیجیتال‌چت‌استیشن در پست جدید خود اطلاعات تازه‌ای در مورد ماژول دوربین شیائومی ۱۵ پرو به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *