متخصص سئو داخلی سایت
متخصص سئو داخلی

بهینه سازی داخلی وب سایت

بهینه سازی داخلی مجموعه ای از کارهایی است که برای بهبود کیفیت یک وب سایت برای رتبه بهتر در موتورهای جستجو انجام می شود.

هنگام انجام بهینه سازی، لازم است که به سایت نه تنها از چشم کاربر، بلکه از طریق “چشم” روبات های موتورهای جستجو نیز نگاه کنید.

قبل از شروع و مطالعه یه پیشنهاد خوب دارم برای عزیزانی که بدنبال سئو کار و متخصص سئو سایت هستند و یا میخوان براساس علاقه زیاد به حوزه بهینه سازی موتورهای جستجو، سئو رو بصورت ۱۰۰ درصدی تئوری عملی سئو (فقط بصورت خصوصی) آموزش ببینن. مهندس حسین محبی متخصص خوب و با تجربه سئو در خدمت شماست.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کن

سئو داخلی وب سایت

بهینه سازی فنی وب سایت

Robots.txt
پارامترهای خزنده سایت را هم برای همه روبات ها به طور همزمان و هم برای هر موتور جستجو (PS) به طور جداگانه تنظیم کنید. برای انجام این کار، در فایل robots.txt که در دایرکتوری ریشه سایت قرار دارد، با استفاده از دستورالعمل ها، فایل ها یا بخش هایی را که ربات نیازی به بازدید از آنها ندارد (Disallow Directive) یا برعکس – مواردی که نیاز دارند را مشخص می کنید. برای بازدید (Allow Directive).

علاوه بر این دستورالعمل ها، می توانید در فایل مشخص کنید:

نقشه سایت: – نشان دهنده آدرسی است که نقشه سایت XML در آن قرار دارد.
Clean-param: – به ربات جستجو نشان می دهد که URL حاوی پارامترهایی است که نباید هنگام نمایه سازی در نظر گرفته شوند، به عنوان مثال، برچسب های UTM.
Crawl-Delay: – حداقل بازه زمانی (بر حسب ثانیه) را برای ربات بین پایان بارگذاری یک صفحه و شروع بارگذاری صفحه بعدی تعیین می کند.

sitemap.xml
یا فقط نقشه سایت – اطلاعاتی را در مورد تمام صفحات سایت به ربات جستجو می دهد. برای هر صفحه، باید اهمیت را مشخص کنید – تگ <priority>، تاریخ آخرین به روز رسانی – تگ <lastmod> و تعداد دفعات به روز رسانی صفحه – <changefreq>.

نمونه فایل Sitemap.xml (منبع https://kokoc.com/sitemap-files.xml)

شما می توانید sitemap.xml را به روش های مختلف ایجاد کنید:

به صورت دستی، اضافه کردن تمام URL های سایت و مشاهده نحو، با این حال، این یک فرآیند نسبتاً پر زحمت است و برای سایت های بزرگ مناسب نیست.
در برخی از CMS ها، نقشه سایت می تواند به طور خودکار تولید شود – بهترین گزینه.
با استفاده از خدمات آنلاین یا برنامه های ویژه – ScreamingFrogSEOSpider
صفحاتی که وجود ندارند
صفحات غیر موجود سایت:

از قبل موجود و حذف شده؛
صفحات دارای خطا در آدرس؛

سایت باید صفحات غیرموجود را به درستی مدیریت کند تا از نمایه شدن آنها توسط موتورهای جستجو جلوگیری کند. ورود به فهرست صفحات ناموجود می تواند بر ایندکس و رتبه بندی صفحات سایت در PS و همچنین رفتار کاربر تأثیر منفی بگذارد.

توصیه می شود صفحه خطای ۴۰۴ را به سبک سایت طراحی کنید و انتقال به صفحات اصلی و اصلی سایت را در آن قرار دهید.

نمونه ای از صفحه خطای ۴۰۴: اینو سرچ کنید https://emrozpayam.ir/test

ساختار تولید URL
یکی دیگر از نکات سئو سایت و بهینه سازی داخلی، تنظیم CNC و ساختار url است.

CNC ها URL های قابل خواندن توسط انسان هستند – آنها را هم موتورهای جستجو و هم کاربران بهتر درک می کنند. برای سایت های روسی زبان بهتر است از نویسه گردانی استفاده کنید اما ترجمه های انگلیسی نیز مناسب هستند.

رعایت تودرتوی صحیح صفحات هنگام ساخت آدرس های url بسیار مهم است – باید ساختار سایت و اهمیت صفحه را منعکس کند. برای موتورهای جستجو، صفحاتی با کمترین سطح تودرتو در آدرس url وزن بیشتری در رتبه بندی دارند.

موتور جستجو صفحه اصلی را به عنوان صفحه سطح ۱ در نظر می گیرد. صفحاتی که بعد از اسلش اول قرار دارند، صفحاتی از سطح دوم تودرتو آدرس url هستند. صفحه ای که بعد از اسلش دوم می آید، یک صفحه تودرتو با url سطح سوم در نظر گرفته می شود و غیره.

چند نکته برای تنظیم آدرس صفحه:

برای ارتقای صفحه باید ۱-۳ کلمه کلیدی به آدرس صفحه اضافه شود.
رعایت سلسله مراتب در ساخت آدرس ضروری است.
آدرس را خیلی طولانی نکنید.
همه آدرس ها باید منحصر به فرد باشند.
ساختار آدرس باید با نام موجود در منو و پودر سوخاری مطابقت داشته باشد.

صفحات تکراری
وجود صفحات تکراری در سایت بر رتبه سایت تاثیر منفی می گذارد. اگر یک صفحه تکراری در فهرست موتور جستجو وجود داشته باشد، می تواند برای موتور جستجو در هنگام انتخاب صفحه مربوطه مشکلاتی ایجاد کند.

می توانید چنین صفحاتی را با استفاده از پانل های GoogleWebmaster و Yandex.Webmaster یا برنامه های تخصصی – ScreamingFrogSEOSpider، Netpeak Spider، Xenu پیدا کنید.

شایع ترین علل تکراری و راه های حذف آنها:

سایت به طور همزمان در دو آدرس – با و بدون www و از طریق دو پروتکل – http و https قابل دسترسی است. برای نمایه سازی مناسب توسط موتورهای جستجو، صفحه باید فقط از یک آینه قابل دسترسی باشد و پاسخ سرور ۲۰۰ OK داشته باشد. تغییر مسیر با پاسخ سرور ۳۰۱ Moved Permanently باید از همه آینه‌های دیگر پیکربندی شود.
صفحات سایت را می توان با یا بدون علامت “/” در انتها مشاهده کرد. برای حذف موارد تکراری، باید در مورد نوع URL ها تصمیم بگیرید و یک تغییر مسیر با پاسخ ۳۰۱ به نوع صفحه اصلی تنظیم کنید.
صفحه اصلی در چندین آدرس به طور همزمان در دسترس است – site.ru/index.html، site.ru/index.php، site.ru/index، site.ru/main/، و غیره. از همه این URL ها، ما یک تغییر مسیر ۳۰۱ را به صفحه اصلی – site.ru تنظیم کردیم.
صفحات دارای نویسه در آدرس در رجیسترهای مختلف در دسترس هستند – site.ru/pAgE/ و site.ru/page/. ما چنین موارد تکراری را با تغییر مسیر ۳۰۱ از هر آدرس بزرگ به کوچک حذف می کنیم.
این سایت از برچسب های UTM کمپین های تبلیغاتی و لینک های ارجاع استفاده می کند. برای چنین صفحاتی، با استفاده از تگ پیوند با ویژگی rel=”canonical”، باید URL “پاک” صفحه را مشخص کنید – آدرسی که باید ایندکس شود. یا ایندکس کردن برچسب ها را در فایل robots.txt با استفاده از دستور Disallow یا Clean-param مجاز نکنید.
عناوین و متا تگ های تکراری
علاوه بر صفحات تکراری، یکی از مشکلات رایج، تکرار عناوین و متا تگ ها است. این مشکل معمولاً در سایت‌های جدید و هنوز بهینه‌سازی نشده رخ می‌دهد یا در هنگام تکمیل خودکار ظاهر می‌شود، مثلاً برای محصولات فروشگاه آنلاین. با استفاده از برنامه های سئو می توانید تکراری بودن را تشخیص دهید. برای از بین بردن آنها، لازم است پارامترهای اضافی را در قالب پر کنید که صفحه را منحصر به فرد – رنگ، اندازه، تعداد، مقاله – هر ویژگی باشد.

۳۰۱ تغییر مسیر و لینک های خراب
اگر در حین بهینه سازی داخلی سایت، تغییر URL صفحه ضروری شود، از URL قدیمی باید یک تغییر مسیر به آدرس جدید با پاسخ سرور ۳۰۱ Moved Permanently تنظیم کنید. در این صورت موتور جستجو آدرس صفحه جدید را ایندکس می کند و صفحه جدید را در نتایج جایگزین می کند.

تغییر مسیر باید در موارد زیر پیکربندی شود:

تغییرات دامنه
انتقال یک سایت به CMS دیگر
نیاز به پیکربندی CNC
حذف موارد تکراری در سایت
تغییر در آدرس صفحه
در حالت اول و دوم، لازم است در صورت امکان، آدرس‌های اینترنتی همان‌طور که در دامنه قدیمی وجود داشتند، حفظ شوند. این تلفات ترافیکی را هنگام “حرکت” به حداقل می رساند.

نکته مهم این است که هنگام تنظیم ریدایرکت ۳۰۱، زنجیره ای از ریدایرکت ها ایجاد نکنید – زمانی که تغییر مسیر از آدرس منبع به آدرس اینترنتی دیگر و سپس به آدرس دیگری پیکربندی می شود. ریدایرکت باید تنها یک تغییر مسیر داشته باشد، این امر باعث کاهش ضرر هنگام انتقال وزن اصلی و معیارهای انباشته شده به صفحه جدید می شود.

اگر صفحه، فایل یا تصویری را که هنوز در یک مقاله پیوند داده شده است حذف کنید، اگر تغییر مسیر ۳۰۱ را تنظیم نکنید، این منجر به پیوندهایی می شود که به ۴۰۴ صفحه یافت نشد اشاره می کنند. وجود چنین پیوندهایی در یک وب سایت توسط کاربران و در نتیجه توسط موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی منفی درک می شود.

به عنوان بخشی از بهینه‌سازی سایت، تمام «لینک‌های شکسته» شناسایی‌شده باید با حذف پیوندها به آن‌ها یا راه‌اندازی تغییر مسیر به یک صفحه کاری از سایت تصحیح شوند.

جهت یابی
برکرامپ

بردکرامپ یک عنصر مهم در مسیریابی سایت است.

با الگوبرداری از افسانه معروف برادران گریم، آنها به درک اینکه بازدیدکننده در حال حاضر کجاست، چگونه به اینجا رسیده و کجا می تواند بازگردد کمک می کند.

در امتداد زنجیره ای که به عنوان یک قاعده در بالا قرار دارد، مسیر از صفحه اصلی به صفحه ای که کاربر در آن قرار دارد با در نظر گرفتن تمام بخش هایی از سایت که باید از آن عبور کند نمایش داده می شود.

علاوه بر راحتی برای کاربر و به تبع آن بهبود کاربری سایت و عوامل رفتاری، در لینک سازی داخلی سایت و توزیع وزن لینک نقش بسزایی دارد. هر چه صفحه در سلسله مراتب سایت بالاتر باشد، وزن لینک بیشتری به آن منتقل شود، اهمیت صفحه بیشتر می شود. بنابراین، دسته‌ها به دسته اصلی، زیرمجموعه‌ها به دسته‌ها و محصولات به زیر شاخه‌ها اشاره دارند.

لینک دهی مناسب و بهبود عوامل رفتاری تاثیر مثبتی بر رتبه سایت در نتایج جستجو دارد.

با نشانه‌گذاری صحیح، زنجیره‌های ناوبری در قسمت‌های نتایج جستجوی Yandex و Google ظاهر می‌شوند. به لطف این قطعه، کاربران می توانند مستقیماً از نتایج جستجو به هر بخش از سایت بروند.

منوی ناوبری سایت

Yandex تودرتوی صفحه را با تعداد کلیک از صفحه اصلی ارزیابی می کند.

Nesting یک پارامتر مهم برای رتبه بندی درخواست ها در یک صفحه است. بنابراین مهم است که تمامی دسته ها و زیرمجموعه ها از صفحه اصلی سایت با حداقل تعداد کلیک هم برای شخص و هم برای ربات جستجوگر در دسترس باشد. ابزار اصلی برای کاهش تودرتو، منوی ناوبری است.

نمونه ای از منوی ناوبری که شامل دسته ها و زیرمجموعه های اصلی است و یک تودرتو فیزیکی سطح دوم را برای موتورهای جستجو تشکیل می دهد.

در طول بهینه سازی داخلی سایت، باید بررسی کنید:

آیا تمام آیتم های منوی لازم از صفحه اصلی با لنگرهای لازم در دسترس هستند یا خیر. برای این کار باید به متن کپی صفحات نیز نگاه کنید.
همچنین در کد html صفحه باید بررسی کنید که آیا منو به دلیل نسخه تطبیقی ​​تکراری است یا فقط به دلیل خطا.
لینک سازی داخلی
پیوندهای داخلی صفحات جداگانه سایت را به یکدیگر پیوند می دهند.

پیوند دادن برای توزیع وزن لینک و افزایش ارتباط صفحات “در چشم” موتورهای جستجو و همچنین برای راحتی بازدیدکنندگان ضروری است.

چندین نوع پیوند داخلی در سایت وجود دارد:

مقطعی – اینها پیوندهایی به صفحات اصلی هستند که در سرصفحه و پاورقی سایت قرار دارند.
متنی – پیوندهای قرار داده شده در متن.
ناوبری – این محتوای صفحه است – به حرکت سریع به بخش مورد نظر صفحه کمک می کند.
لینک های مفید – در انتهای محتوای اصلی صفحه قرار داده شده است. برای یک سایت فروشگاه آنلاین، این بلوکی از محصولات توصیه شده یا مشابه است؛ برای سایت های اطلاعاتی، اینها پیوندهایی به مقالات مشابه هستند.
شما می توانید لینک های داخلی را هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار قرار دهید.

نشانه گذاری میکرو
نشانه گذاری داده های معنایی محتوای صفحه را ساختار می دهد و به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات را برای ارائه راحت در نتایج جستجو پردازش کنند. داده ها در کد صفحه با استفاده از ویژگی های خاص علامت گذاری می شوند.

انواع اصلی علامت گذاری میکرو عبارتند از:

Schema.org یک استاندارد نشانه گذاری معنایی برای موتورهای جستجو است.
باز کردن Graph – فیس بوک میکرو نشانه گذاری برای نمایش صحیح پست ها.
با استفاده از نشانه گذاری میکرو، می توانید انواع موجودیت ها و ویژگی های آنها را توصیف کنید. خرده نان، اطلاعات تماس، محصولات و خواص آنها مشخص شده است – نام، قیمت، و غیره، توضیحات، تصاویر، پرسش و پاسخ، و بسیاری دیگر.

وجود نشانه گذاری میکرو فضای اشغال شده در نتایج جستجو را افزایش می دهد، مقدار بیشتری از اطلاعات را در مورد منبع نشان می دهد و تعداد بخش هایی از سایت را افزایش می دهد که می توانید بلافاصله از جستجو به آنها بروید.

با استفاده از خدمات “Micro markup validator” از Yandex – https://webmaster.yandex.ru/tools/microtest/ و “بررسی داده های ساختاریافته” از Google – https://search می توانید وجود نشانه گذاری و خطاها را در آن بررسی کنید. .google.com /structured-data/testing-tool/u/0/.

نسخه تطبیقی ​​سایت-ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو به شما این امکان را می‌دهد که نمایش سایت را در دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بدون ایجاد نسخه جداگانه در یک زیر دامنه بهینه کنید.

نسخه موبایل عامل مهمی در رتبه‌بندی یک سایت در موتورهای جستجو است – هم Yandex و هم Google نسخه موبایل سایت را در اولویت قرار می‌دهند و در دسترس بودن آن را ارزیابی می‌کنند، از جمله، به عنوان راحتی بازدیدکننده برای استفاده از سایت در دستگاه‌های مختلف.

می توانید با استفاده از مرورگر، در پنل Yandex.Webmaster، با استفاده از سرویس تست Google https://search.google.com/test/mobile-friendly، بهینه سازی سایت برای دستگاه های تلفن همراه را بررسی کنید.

سایت هایی که نسخه موبایلی سایت ندارند، می توانند از ابزار Yandex Turbo (https://yandex.ru/dev/turbo/) برای ایجاد نسخه های سبک از صفحات سایت شما استفاده کنند.

سرعت بارگذاری صفحه

یکی دیگر از مولفه های مهم بهینه سازی داخلی سایت، سرعت بارگذاری منبع است. این به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند: راه اندازی صحیح سرور، نزدیکی مراکز داده میزبانی به محل مخاطب اصلی، بهینه سازی مناسب CMS و کد سایت و غیره.

بارگذاری سریع سایت به موتورهای جستجو امکان ایندکس بهتر آن را می دهد و تجربه مثبتی را با بازدیدکنندگان ایجاد می کند که به نوبه خود بر رتبه بندی در SERP تأثیر می گذارد.

با استفاده از خدمات می توانید سرعت دانلود را بررسی کنید:

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
https://tools.pingdom.com/
https://gtmetrix.com/

ثبت سایت در پنل های وب مستر

برای نظارت و تجزیه و تحلیل یک سایت، باید آن را به پنل های وب مستر Yandex-Webmaster و Google Search Console اضافه کنید.

پنل های وب مستر خطاها و تحریم های سایت را نشان می دهند، توصیه هایی برای بهبود نمایه سازی ارائه می دهند، تعداد صفحات ایندکس را نشان می دهند و همچنین دارای مجموعه گسترده ای از ابزارها هستند.

برای مطالعه دقیق اثربخشی ترافیک از منابع مختلف و همچنین برای بررسی عوامل رفتاری، لازم است پیشخوان های Yandex Metrica و Google Analytics را در سایت نصب کنید.

برای اینکه یک سازمان در نقشه ها ظاهر شود و همچنین برای تعیین منطقه ارتقای سایت، باید یک کارت سازمانی در Yandex.Directory و در Google My Business ایجاد کنید. مطلوب است که کارت های سازمان ها را تا آنجا که ممکن است با جزئیات پر کنید – این به موتور جستجو کمک می کند تا سایت را در جستجوی محلی و در بین سایت های یک موضوع خاص رتبه بندی بهتری داشته باشد.

بهینه سازی وب سایت برای ارتقاء

پس از اینکه سایت شما از نظر فنی ایده آل شد، می توانید بهینه سازی صفحات سایت را برای موتورهای جستجو آغاز کنید. این بخش به شما می گوید که چگونه به درستی معناشناسی را جمع آوری کنید، محتوا را تهیه کنید و بهینه سازی تگ های اولیه را انجام دهید.

کلمات کلیدی (معناشناسی)
هسته معنایی (SN) فهرست کاملی از درخواست‌های سایت از مجموعه‌ای از کلمات با فرم‌های ریخت‌شناسی است که نوع فعالیت، موضوع، خدمات و/یا کالاهای ارائه‌شده توسط سایت را با دقت بیشتر توصیف می‌کند. به طور کلی، این لیستی از کلماتی است که سایت باید در رتبه ۱-۱۰ در نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد.

تمام درخواست ها به فرکانس بالا (HF)، فرکانس متوسط ​​(MF)، فرکانس پایین (LF) تقسیم می شوند. برای موضوعات مختلف، مقادیر فراوانی درخواست ها ممکن است متفاوت باشد – برای برخی از سایت ها، HF با ۱۰۰ درخواست در ماه شروع می شود، برای برخی دیگر – از ۱۰۰۰٫ به طور کلی، توزیع به این صورت است: MF یک فرکانس ۳-۱۰ برابر کمتر از HF و LF در ۳-۱۰ کمتر از MF است.

برای تعیین فراوانی درخواست ها، از سرویس انتخاب کلمه Yandex استفاده می شود – https://wordstat.yandex.ru/.

هنگام کامپایل SL با استفاده از این سرویس، مهم است که منطقه و انواع فرکانس را در نظر بگیرید.

فرکانس پایه – فرکانس پرس و جو هنگام وارد کردن یک پرس و جو بدون نحو. این شامل مجموع بسامدهای تمام عبارات حاوی کلمات از پرس و جو به هر شکل و به هر ترتیب است.
“فرکانس در نقل قول” – فرکانس درخواست بدون کلمات دیگر، اما با در نظر گرفتن اشکال کلمه و جایگشت.
“!Exact” (در گیومه با علامت تعجب) – شامل فراوانی کلمه به شکلی است که در آن نوشته شده است.
“[!دقیق! فرکانس]” – تعداد درخواست‌ها در ماه برای عبارت را با در نظر گرفتن ترتیب کلمات و شکل کلمه مشخص شده نشان می‌دهد.
هنگام کامپایل یک هسته معنایی، اگر شامل جستارهایی باشد که دارای جایگشت یا تکراری ضمنی هستند، انتخاب نوع دوم فرکانس پرس و جو برای ارزیابی دقیق تر تقاضا و برنامه ریزی ترافیک و بازدیدکنندگان مهم است.

جمع آوری هسته سایت در چند مرحله انجام می شود:

ما همه کلمات مناسب را با استفاده از Yandex.Wordstat و خدمات Google Adwords جمع آوری می کنیم.
می توانید معناشناسی را با کلمات رقبا تکمیل کنید – برای این کار، خدمات https://spywords.ru یا https://www.keys.so/ru مناسب هستند.
افزونه با پرس و جو از سیستم های آماری Yandex Metrika و Google Analytics، Webmaster و مجموعه ای از نکات برای پرس و جوهای هدفمند.
از لیست حاصل، درخواست ها و درخواست های غیر هدف را با فرکانس صفر حذف می کنیم.
ما درخواست‌ها را دسته‌بندی می‌کنیم – یک درخواست یا گروهی از درخواست‌ها را در صفحات مناسب برای ارتقای سایت توزیع می‌کنیم.
محتوا بر اساس معناشناسی
پس از تدوین SA، لازم است محتوای سایت مطابق با کلمات کلیدی انتخاب شده بهینه شود.

و.

کلمات کلیدی باید با لنگرها در منو، نام پیوندها برای پیوند داخلی، آدرس های صفحه مطابقت داشته باشند.

همچنین کلمات کلیدی نیز باید در متون موجود باشد. توصیه های SEO برای متن را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

تعداد وقوع درخواست ها باید با تجزیه و تحلیل رقبا انتخاب شود. مهم است که از تکرار مکرر و ناموجه خودداری کنید.
متن باید منحصر به فرد باشد.
متن باید مفید و قابل فهم باشد و به طور کامل به درخواست کاربر پاسخ دهد.
متن باید به پاراگراف ها و ساختاربندی شده، حاوی لیست های گلوله ای و شماره گذاری شده تقسیم شود.
بهینه سازی تگ صفحه
یکی از مهمترین نکات بهینه سازی داخلی سایت، تگ های سئوی صفحه پر شده – عنوان، توضیحات، سرفصل های سطح h1-h6 است.

متا تگ های عنوان و توضیحات در درجه اول برای موتور جستجو مهم هستند، در حالی که هدف آنها جذب کاربر از صدور PS به سایت ما است.

عنوان
عنوان مهمترین تگ است که حاوی اطلاعات اولیه در مورد محتوای صفحه است. در نتایج جستجو، به عنوان عنوان صفحه حاوی پیوند به سایت نمایش داده می شود.

هنگام نوشتن تگ Title باید تمام کلیدواژه های اصلی صفحه در نظر گرفته شود، پرفرکانس ترین پرس و جو باید اول باشد. عنوان باید کوتاه و منطقی باشد و همچنین برای هر صفحه از سایت منحصر به فرد باشد.

شرح
توضیحات – شرح کوتاه. در اینجا مهم است که با جزئیات بیشتری در مورد محتوای صفحه صحبت کنید. توضیحات باید حاوی کلمات کلیدی باشد و برای هر صفحه منحصر به فرد باشد.

عنوان H1
عنوان h1 مهمترین عنوان در قسمت محتوای صفحه برای موتور جستجو و بازدید کننده است. این باید حاوی بیشترین درخواست در صفحه تبلیغاتی باشد، با این حال، برای جلوگیری از هرزنامه، توصیه نمی شود عنوان را به طور کامل در عنوان h1 تکرار کنید.

رعایت سلسله مراتب سرفصل ها در متن مهم است: h1، سپس h2، h3 و غیره.

عوامل تجاری
عوامل تجاری توسط موتورهای جستجو در هنگام رتبه بندی در نظر گرفته می شود و مستقیماً بر تبدیل بازدیدکنندگان سایت تأثیر می گذارد. اینها عناصری از سایت هستند که به کاربر و موتور جستجو نشان می دهند که سایت در حال فروش چیزی است و این سایت حاوی تمام اطلاعات لازم برای خرید است.

برای تبلیغ یک سایت در یک منطقه تجاری، هنگام انجام بهینه سازی داخلی، باید به عوامل تجاری زیر توجه کنید:

وجود چندین نوع ارتباط – تلفن، ایمیل، پیام رسان های فوری، اسکایپ.
حضور چندین گوشی تلفن کارمندان مختلف متخصص با عکس هایشان به شماره ۸-۸۰۰٫
در دسترس بودن فرم های بازخورد و تماس، مشاور آنلاین و شبکه های اجتماعی.
آدرس و ساعت کار
در صفحه تماس، علاوه بر شماره ها و آدرس ها، نشان دادن نقشه یا نقشه موقعیت مکانی، جزئیات شرکت، عکس های محل مهم است.
وجود بخش “درباره شرکت”. ارائه ماموریت شرکت، تاریخچه، مشاغل خالی، گواهی شواهد، مدارک تایید کننده فعالیت های رسمی شرکت مهم است.
وجود فیلتر، مرتب سازی، پیشنهادات تبلیغاتی و ویژه در کاتالوگ محصولات.
بررسی و رتبه بندی محصول
این مقاله به تشریح نکات اصلی بهینه سازی داخلی وب سایت می پردازد. هر یک از نکات را می توان در یک راهنمای جداگانه برای یافتن و حل یک مشکل خاص گسترش داد. کار یک متخصص سئو در بهینه سازی داخلی یک بررسی یکباره نیست، بلکه وظیفه ای است که باید دائماً به آن بازگردانده شود. نتایج کار انجام شده نه تنها بر رتبه سایت و موقعیت های آن تأثیر مثبت خواهد داشت، بلکه سایت را برای بازدیدکنندگان راحت و لذت بخش می کند، به این معنی که عوامل رفتاری را بهبود می بخشد و اعتبار منبع را افزایش می دهد. .

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خواص جو دوسر پرک

کالری جو دوسر پرک چقدر است؟

اوتمیل یا پرک جودوسر، یک غذای رژیمی است. وقتی می‌خواهید به تناسب اندام برسید، عضله‌سازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *