سوله آکام فلز

تبانی و فساد به هیات فوتبال تهران و لیگ‌های پایه رسید-پیام امروز

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد: با عنایت به مستندات و ادله و اطلاعات موجود مبنی بر ادعای وقوع تبانی در بازی مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ بین دو تیم صنعت تهران جاوید ماندگار و پارس پایتخت در مسابقات لیگ دسته دوم جوانان بدین وسیله در راستای رعایت سلامت ورزشی اتخاذ تدابیر بازدارنده جهت جلوگیری از ورود ضرر غیر قابل جبران به ذی نفع‌های این پرونده و صیانت از حقوق و منافع تیم‌ها مستند به ماده ۱۰۰ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دستور موقت احتیاطی مبنی بر لغو برگزاری بازی مورخ ۱۴۰۳/۰٣/٢٢ بین تیم‌های پارس پایتخت و پور البرز صادر می‌گردد.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق در صورت احراز وقوع تخلف نسبت به کلیه‌ی خاطیان تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی امکان پیگیری رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضایی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی خواهد بود.

شایان ذکر است در صورت صدور حکم محکومیت میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رای محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

تبانی در فوتبال تهران


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازگشایی مسیر ارسال مرسولات پستی به اروپا-پیام امروز

مهدی مقصودی  مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست گفت: به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *