سوله آکام فلز

تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است-پیام امروز


عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه شش فرد و نهاد ایرانی که به ادعای آنها با سپاه پاسداران مرتبط هستند و همچنین درخواست پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: معتقدم تحریم سپاه توسط اروپا و آمریکا یک امر بدیهی است، چون اگر تحریم نکنند باید در نوع عملکرد سپاه شک کرد. 

وی اظهار کرد: عملکرد موفق سپاه باعث شده تا اتحادیه اروپا و کشور‌های دیگر علیه آن موضع بگیرند البته ما نباید نسبت به این موضوعات احساس رنج کنیم و ذهنمان را درگیر کنیم، چون نقطه قوت سپاه این است که کشور‌های غربی آن را تحریم می‌کنند و این امر سلامت کار سپاه را می‌رساند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس بیان کرد: تحریم‌ها اثری بر سپاه ندارد و اگر بحث شدت عملکرد آمریکایی‌ها در قبال سپاه باشد ما در مذاکرات گفتیم که نیرو‌های مرکزی سنتکام را به‌عنوان یک تهدید تلقی کردیم و مجلس قبلی سنتکام را به‌عنوان یک نیروی تروریستی شناخته است.

گلرو تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید رایزنی کند و دنیا را درباره عملکرد و ماهیت کار سپاه توجیه کند البته وزیر خارجه رایزنی‌های خوبی با دنیا در خصوص تحولات اخیر فلسطین داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: جایگاه سپاه آن‌قدر قوی است که هیچ تحریمی بر سپاه اثر ندارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین در مجلس گفت: تحولات دانشجویی در آمریکا نقطه آغازین فروپاشی لیبرالیسم غربی و آمریکایی است، چون جامعه آمریکا از اصالت خود خارج شده است و طیف‌های وسیعی که شدیدا به سیاست‌های آمریکا معترض هستند آینده نظام آمریکا را رقم می‌زنند و تحولات شگرفی در درون آمریکا رقم می‌خورد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خداداد افشاریان استعفا داده است-پیام امروز

ساعتی پیش فدراسیون فوتبال اعلام که دانیال مرادی و محمدرضا کشوری فرد به ترتیب جایگزین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *