سوله آکام فلز

تشدید بارش‌ در برخی از نقاط کشور طی دو روز آینده-پیام امروز


صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده است گفت: در نوار شمالی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد.

وی ادامه‌ داد: امشب در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، آذربایجان‌غربی، اصفهان، سمنان و گلستان شاهد شدت بارش خواهیم بود. برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

ضیائیان  توضیح داد: در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، شمال و شرق فارس، رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقت  رخ خواهد داد. بارش‌ها تا اواسط هفته آینده در کشور تداوم دارد.

وی افزود: در ۳ روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال‌شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و جنوب کشور، وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فوت مرد ۷۰ ساله با سقوط درون چاه-پیام امروز

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *