سوله آکام فلز

تصاویر موزاییکی محصولات سامسونگ برای گلکسی آنپکد بعدی فاش شد-پیام امروز

یک منبع آگاه تصاویر دیگری از این دو گوشی، گلکسی رینگ و گلکسی واچ ۷ فاش کرده است. این تصاویر موزاییکی هستند و شاید نتوان طراحی آنها را به درستی مشاهده کرد، اما می‌توان حدس زد که سامسونگ در رویداد آنپکد پیش‌رو از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، احتمال دارد در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ علاوه‌بر دو گوشی تاشو زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶، شاهد معرفی سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ نیز باشیم. به‌نظر می‌رسد در این رویداد خبری از گلکسی واچ FE و گلکسی بادز جدید نخواهد بود. البته چند روز قبل، اولین رندر‌ها و مشخصات نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی افشا شد.

تصاویری که جدیداً از گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ فاش شده است، به‌نظر می‌رسد مجموعه بزرگی‌تری از همان تصویر تبلیغاتی باشد که پیش‌تر شعبه قزاقستان سامسونگ به اشتباه منتشر کرده بود. به این ترتیب احتمال اینکه سامسونگ زد فولد ۶ و فلیپ ۶ را با زاویه‌های تیز عرضه کند، قوت می‌گیرد. همچنین احتمالاً آرایه دوربین‌های پشتی این دو گوشی مشابه نسل قبلی خواهد بود. علاوه‌براین ظاهراً برای افزایش ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۶، ممکن است ضخامت این مدل بیشتر از زد فلیپ ۵ باشد.

تصاویر موزاییکی محصولات سامسونگ برای گلکسی آنپکد بعدی فاش شد

تصاویر موزاییکی محصولات سامسونگ برای گلکسی آنپکد بعدی فاش شددر تصاویر بالا همچنین دو ساعت هوشمند آینده سامسونگ را می‌بینیم. این دو مدل احتمالاً گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا باشند. گلکسی واچ اولترا احتمالاً به‌عنوان رقیب اپل واچ اولترا ۲ از راه خواهد رسید. در نهایت نیز گلکسی رینگ را در تصاویر مشاهده می‌کنید که اولین حلقه سامسونگ خواهد بود و کاربرد آن بیشتر برای سنجش سلامتی کاربر خواهد بود.

سامسونگ احتمالاً در ۱۰ جولای (۲۰ تیرماه) مراسم آنپکد خود را برگزار می‌کند و تا آن زمان با قطعیت نمی‌توان گفت که شاهد چه محصولاتی در این رویداد خواهیم بود.

منبع: دیجیاتو


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امیدواری جهت تحقق ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه-پیام امروز

پیمان صالحی؛ معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست تخصصی «روش‌ها و راهکار‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *