سوله آکام فلز

تعیین نرخ حمل براساس تن کیلومتر شد-پیام امروز


حمدالهی مدیرکل دفتر حمل و نقل و کالای سازمان راهداری جاده ای در برنامه روی خط رادیو اقتصاد با بیان اینکه صدور بارنامه الکترونیکی از ۲سال گذشته در سازمان راهداری کشور اجرا شده است گفت: اسناد فیزیکی بارنامه رانندگان از دو سال گذشته حذف شدند و به صورت الکترونیکی انجام شد و  مرحله دوم این طرح از هفته گذشته  آغاز شد .

وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح با صدور پیامکی   به راننده‌  آغاز شده و با اجرای این طرح ما شاهد شفافیت سند حمل ونقلی در این بخش هستیم که با اجرای آن شاهد قانونمند تر شدن فرآیند صدور بارنامه خواهیم بود.

حمدالهی با بیان اینکه تخصیص سوخت براساس سند حمل است رخ می‌دهد  گفت: اجرای این طرح به راننده کمک می کند که در هنگام صدور سند و ابطال آن راننده از طریق کد ۶رقمی که دریافت می کند مطلع شوند.

او با بیان اینکه  اجرای این طرح با محوریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام می شود گفت: اجرای این سامانه فرآیند و پازل های مختلفی دارد که به مرور تکمیل می شود.

وی افزود: مرحله بعد اجرای  این سامانه  ورود صاحبان کالا است که با توجه به پیچیدگی این بخش به طور قطع با کامل تر شدن بانک اطلاعاتی آنها این فرآیند کامل تر می شود‌.

حمدالهی اظهار کرد: طبق مصوبه جلسه ۲۰۹ شورای عالی هماهنگی ترابری کشور  نرخ حمل براساس تن _ کیلومتر است که الزامی شده و برای دریافت حداقل نرخ حمل باید سند حمل ونقل وجود داشته باشد که با اجرای این طرح بخشی از حقوق تضعیف شده راننده بازگردانده می شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مدافع مورد نظر پرسپولیس در لیگ کره جنوبی-پیام امروز

 یزن العرب، یکی از بازیکنانی بود که با تیم ملی فوتبال اردن عملکرد بسیار خوبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *