تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر گلستان/ «غریب آبادی» جایگزین «میقانی» شد

ایسنا/گلستان ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد استانی و جمعیت هلال احمر کشور قاسم غریب آبادی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر معرفی شد.

جمعیت هلال احمر استان گلستان که همواره در طول سالهای متمادی یکی از پرفروغ ترین مجموعه های این نهاد در سطح کشور بوده و بارها و بارها آمادگی، توان و ابتکار خود را در مواقع مختلف و بزنگاههای متعدد به رخ کشیده است.

ظهر امروز اما با تغییرات نگاه در سازمان جمعیت هلال احمر برای ایجاد رویکردی تازه و حضور افرادی تازه نفس در راس این نهاد در استان گلستان طی آئینی با حضور مسئولان استانی و جمعی از داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر مدیرعامل جدید این جمعیت در گلستان معرفی شد.

بر این اساس و طی حکمی، «قاسم غریب آبادی» که تجارب بسیار موفقی را در چندین دستگاه و نهاد اداری و خدمات رسان در پرونده دارد جایگزین «فرهاد میقانی» شد که در زمان مدیریت خود توانست به نسبت جایگاه این نهاد را در باور عمومی ارتقا ببخشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه مدیریت به مثابه دو امدادی است که یک شخص به سرانجام رسانده و دیگری ادامه مسیر می دهد، اظهار کرد: مدیریت کردن در سازمانی همچون هلال احمر به نوعی تجدید پیمان با مردم است.

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در قامت نهادی خدمات رسان، مایه آرامش و اطمینان مردم است، افزود: مقام معظم رهبری از هلال احمر به عنوان سرباز ارتشی آماده به خدمت تعبیر کرده و حقیقت هم همین است که شما همیشه آماده به کار و خدمت هستید.

وی انسجام و اتحاد و همدلی بیرونی و درونی جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر را دارای اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف این نهاد دانست و گفت: با این انسجام و همدلی است که امدادگران، داوطلبان و خیرین افتخار خواهند کرد تا در کنار شما باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner