سوله آکام فلز

جایگاه ایران در دوران وزارت شهید امیرعبداللهیان فراتر از منطقه در معادلات بین‌المللی شد-پیام امروز


فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد شهید حسین امیرعبداللهیان در دوران زمامداری در وزارت خارجه گفت: آقای حسین امیرعبداللهیان یک شخصیت دوست‌داشتنی بود و بعضی موقع‌ها آدم فکر می‌کرد وی وزیر خارجه نیست.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان خیلی به موضوعات توجه می‌کرد و اخلاقی رفتار می‌کرد و در سیاست خارجی یک هماهنگی تنگاتنگ هم با رئیس‌جمهور و هم با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشت.

وی افزود: این هماهنگی و همدلی توانست سیاست‌های کلان نظام را در یک دیپلماسی منسجم و دارای راهبرد‌های اساسی به پیش ببرد و دستگاه دیپلماسی در این امر نقش اساسی داشت.

مالکی گفت: در تحولات اخیر بعد از حملات وحشیانه‌ای که اسرائیلی‌ها به غزه داشتند نقش پررنگ شهید امیرعبداللهیان در آنجا مشهود بود که مبین این واقعیت بود که در دولت آینده هم باید در دستگاه دیپلماسی شاهد این گونه تحولات و استراتژی باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در دوره آقای امیرعبداللهیان جایگاه ایران فراتر از منطقه در معادلات بین‌المللی خود را نشان داد و آن هم به‌علت فعالیتی بود که این شهید داشت.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رومانی ۳ – ۰ اوکراین/ نخستین شگفتی جام رقم خورد + فیلم-پیام امروز

رومانی و اوکراین بازی‌های روز اول گروه ‏E‏ را ‏در شهر مونیخ آغاز کردند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *