سوله آکام فلز

جهاددانشگاهی آبروی نظام جمهوری اسلامی است

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی یکی از آبروهای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه کرده است.

حجت͏‌الاسلام مهدی باقری صبح امروز (۹ مردادماه) در بازدید از جهاددانشگاهی زنجان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و ساختار آن با جلب مدیریت جهادی بوده و نگاه دولتی و اداری ندارد.

وی با بیان اینکه هر کاری که با رویکرد جهادی بخواهد پیش برود، نه تنها نتیجه می‌دهد، بلکه به نتایج عالی خواهد رسید، افزود: جهاددانشگاهی مرتبط با علم، تکنولوژی و دانش‌بنیان بوده و هر جایی که جهاددانشگاهی ورود کرده، خدمت بسیار بزرگی را به کشور ارائه کرده است.

این مسئول با بیان اینکه جهاددانشگاهی، یک مرکز جهادی و غیردولتی بوده و بر روی پای خود ایستاده است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی از جمله مجموعه‌هایی است که همیشه در عملی کردن شعارهای سال مقام معظم رهبری پیشگام بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از آبروهای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه کرده است، ادامه داد: با توجه به شعار امسال، یکی از زمینه‌های هر کاری که به تولید بی‌انجامد، آموزش‌های صحیح بوده است که دانشگاه‌ها آموزش‌هایی دارند که صرفاً آموزش‌ها نتیجه علمی دارد ولی آموزش در جهاددانشگاهی منتج به ارتباط صنعت و تولید بوده است.

باقری با اشاره به اهمیت تولید دانش‌بنیان، اظهار کرد: حرکت جهاددانشگاهی باید به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان و ممتاز باشد که در این راستا مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان دستاوردهای بسیار خوبی به خصوص در حوزه صنایع فرهنگی خلاق به عنوان یک الگو در کشور داشته است.

جهاددانشگاهی آبروی نظام جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که در حوزه عدالت‌محور کردن خدمات داریم، این است که همه مردم به ویژه مناطق محروم استان زنجان باید از فرصت‌هایی که جهاددانشگاهی فراهم کرده، بهره‌مند شوند، افزود: متاسفانه مردم شهرستان طارم از نعمت ارائه خدمات جهاددانشگاهی محروم هستند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید به نحوی باشد که خانواده‌های کم‌توان و کم‌درآمد نیز از آن استفاده کنند، تصریح کرد: اگر خروجی خدمات به نفع قشر محروم و مستضعف نباشد، نمی‌توانیم بگوییم عدالت به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با بیان اینکه جهاددانشگاهی با وجود اینکه خود مشکلات اقتصادی زیادی داشت اما در زمان پیک شیوع کرونا و تحریم‌ها توانست فعالیت‌های خود را توسعه دهد، گفت: جهاددانشگاهی فضای جهادی داشته و باید همه توان خود را بگذاریم تا حمایت شود؛ چرا که  ویژگی مهم این نهاد انقلابی این است که بتواند از کم‌ترین امکانات، استفاده بیشتری داشته باشد.

باقری با بیان اینکه معتقدیم برخی مجموعه‌ها در کشور در اذهان عمومی آبروی چندانی ندارند اما جهاددانشگاهی در اذهان عمومی و نخبگان کشور دارای آبرو است، اظهار کرد: فعالیت‌هایی مانند رویان باعث ایجاد آبرو برای جهاددانشگاهی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه اعتماد از بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک مجموعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس آبروی ایجاد شده، جهاددانشگاهی استان زنجان ظرفیت بسیار بالای دارد و گمان نمی‌کنیم این نهاد بخواهد به موضوعی ورود کند که به توانمندی آن شک داشته باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سهم ۳۵ درصدی بیماری‌های قلبی‌و‌عروقی از کل مرگ‌و‌میر‌ها در کشور/ ضرورت بررسی ماهانه فشار خون بالا به عنوان قاتلی خاموش-پیام امروز

دکتر فرزانه فربخش، رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلبی و عروقی وزارت بهداشت، درمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *