سوله آکام فلز

جهانبخش: به لیگ ایران برنمی‌گردم-پیام امروز


علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان  اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول آنچه می‌خواستیم نشد و نوع بازیمان در نمی‌آمد نتوانستیم کارهای ترکیبی خوبی انجام دهیم حریف بازی را بسته بود اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که داشتیم، ۲، ۳ موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم که اگر توپ هایمان گل می‌شد شرایط بهتر رقم می‌خورد. می‌توانست بازی بهتری باشد اما موقعیت‌های گلزنی از دست رفت. خدا را شکر به عنوان تیم اول صعود کردیم.

 

جهانبخش درباره  شانس رکورددار شدن در تعداد بازی ملی و حضور در جام جهانی بعدی گفت: با افتخار برای تیم ملی بازی می‌کنم و تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام می‌دهم هر زمانی که افتخار داشته باشم برای تیم ملی بازی می‌کنم. پیراهن تیم ملی متعلق به هیچ کس نیست و وظیفه داریم برای مردم بازی کنیم. من اردو به اردو و بازی به بازی به تیم ملی نگاه می‌کنم.

 

کاپیتان تیم ملی درباره کیفیت بد بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: نیمه دوم بازی با کیفیتی انجام دادیم و نظرات متفاوت است در نیمه اول حریف در حفظ توپ و کنترل توپ خوب بوداما در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم هرچند با حضور هواداران قطعا باید بازی شاداب تری را ارائه می‌دادیم اما فقط یک روز تمرین خوب داشتیم و شرایط پروازی تیم ملی هم خوب نبود. در مورد کیفیت تیم ازبکستان هم کمتر صحبت می شود حریف تیم خوبی است. 

 

او درباره پوست اندازی تیم ملی گفت: در تیم ملی زمان زیادی برای بازی و اردو نیست، اما  پوست اندازی انجام می شود و نسل ما می رود و نسل بعدی می آید و ما هم هرکمکی از دستمان بر آید انجام می دهیم و امیدوارم بازیکنان جدیدی که می آیند کیفیت و شخصیت ملی داشته باشند.

 

او درباره  بوسیدن دست مادرش گفت: این مسئله خاصی نبود و پدر و مادر همیشه برایم اولویت است، باید الگوی خوبی برای جوانان باشیم.

 

جهانبخش درباره جام ملت های اروپا گفت: هلند تیم خوبی است اما شانس قهرمانی برای انگلیس، فرانسه و آلمان است. هلند به خاطر شرایط فنی خوب تا فینال پیش می رود اما اتحاد تیمیشان خوب نیست و نمی توانند در آخر قهرمان شوند.

 

او درباره پیشنهادهای خارجی و احتمال بازگشت به لیگ برتر گفت: به لیگ برتر ایران فکر نمی‌کنم و پیشنهادهایی از آلمان و ایتالیا دارم و باید ببینم شرایط کدام یک بهتر است. 

 

بازیکن اسبق داماش گیلان درمورد بقای این تیم در لیگ یک گفت: همیشه خودم را مدیون داماش و مردم گیلان می دانم. امیدوارم فصل آینده این تیم شرایط بهتری در لیگ یک داشته باشد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شیائومی رسما عرضه گوشی ارزشمند Xiaomi 14 Civi را شروع کرد-پیام امروز

فروش گوشی شیائومی ۱۴ سیوی در هند آغاز شد. شیائومی ۱۴ سیوی اولین محصول بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *