سوله آکام فلز

حفظ سلامت زائران محور اصلی کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین-پیام امروز


دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی امداد، نجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر، مسئولان کمیته‌ها و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن اشاره به برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری عملیات اربعین حسینی به موازات جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بین‌المللی امداد، نجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی، گفت: محور اصلی کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین، حفظ سلامت زائران اربعین حسینی است. مباحث علمی و پژوهشی کنگره در روند عملیات بهداشتی و درمانی اربعین به کار گرفته خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، ضمن تشریح عملیات گسترده بهداشتی و درمانی در نقطه صفر مرزی با کشور عراق، شهر‌های مذهبی این کشور و طریق الحسین (ع)، از کمیته‌های تخصصی فدراسیون درخواست شده است از نزدیک از روند اجرای عملیات بهداشتی و درمانی در کشور عرق بازدید کنند. فدراسیون نیز مصوب کرده است، آموزش مدیران در حوزه تجمعات انبوه، توسط جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بر محور درس‌آموخته‌ها صورت پذیرد.

کولیوند با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خادمان عراقی عملیات بهداشتی و درمانی اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ در محل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) نجف اشرف، بیان کرد: این آیین تجلیل و توجه به زحمات و تلاش‌های همتایان عراقی در برگزاری عملیات در سال گذشته، موجب شد حضور و مشارکت آنان در عملیات بهداشتی و درمانی اربعین ۱۴۰۳ نیز با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها فراهم شود. همچنین ما شاهد حضور مسئولان عالی رتبه بهداشتی و درمانی کشور عراق در کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۳ خواهیم بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه و جامعه الزهرا (س) آمادگی کامل خود را جهت مشارکت در این کنگره بین‌المللی علمی و پژوهشی اعلام کرده‌اند. از مشارکت سازمان حج و زیارت و نقش اساسی معاونت بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز بهره‌مند خواهیم شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آغاز فروش دنا پلاس اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه-پیام امروز

۱۵:۰۰ – ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۰۰ – ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ایران خودرو اعلام کرد: شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *