سوله آکام فلز

مشارکت شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت-پیام امروز


به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، مدیر کل سلامت شهرداری تهران طی بازدید از دبیرخانه این جشنواره با دبیرکل و دبیراجرایی این رویداد ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران با عنوان کردن ظرفیت‌های زیرساختی و تبلیغاتی شهر تهران، آمادگی اداره کل سلامت شهرداری تهران را برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد اعلام کرد و گفت:ابر شهر تهران دارای استعداد‌های مغفول مانده زیادی در حوزه‌های مختلف اجتماعی است که می‌توان با تعامل دوجانبه و تشریک مساعی، درجهت پیشبرد اهداف این موضوع مهم و حیاتی فعال شود.

وی افزود:می توان با بررسی‌های موضوعی در سطح محلات شهر تهران موضوعات فرهنگی را تعریف کرد که به رشد و تقویت فرهنگ توالد و ازدیاد نفوس بیانجامد و با بهره گیری از نهاد‌های اجتماعی مثل مساجد و استفاده از معتمدین محل می‌توان شرایط را برای ازدواج آسان برای گام اول در ازدیاد جمعیت و جوانی آن مهیا کرد.

در ادامه این دیدار نیز دکتر علی پور دبیر جایزه و دکتر غفاری دبیر اجرایی این جشنواره بر لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان بحث جوانی جمعیت تاکید کردند.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، دکتر جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی فر قائم مقام دبیر، سیدعلیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی-پیام امروز

بنابر آمار پتانسیل تولید سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن مرغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *