سوله آکام فلز

خرید تضمینی گندم تا مهرماه ادامه دارد/ واریز۱۲۰۰ میلیارد به حساب کشاورزان

ایسنا/لرستان مدیرکل غله و بازرگانی لرستان گفت: عملیات خرید تضمینی گندم تا اول مهر ادامه دارد.

حجت بیرانوند، امروز در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و گندم، آرد و نان، که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات خرید تضمینی گندم در استان تا اول مهر ادامه دارد و پیش‌بینی ما این است که تا اوایل هفته آتی ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز کنیم.

وی ادامه داد: تا امروز ۱۲۸ هزار تن گندم تضمینی خرید کردیم و در پیک خرید هستیم. روزی ۶۰۰۰ تن خرید داریم، اگر این اتفاق بیفتد ما ۲۳۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد کشاورزی تزریق می‌کنیم.

بیرانوند بیان کرد: کل پرداختی سال قبل ۶۱۵ میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: این مقدار گندم را از ۱۴ هزار و یک نفر در قالب ۲۸ هزار و ۶۹۴ محموله دریافت کردیم.

وی افزود: ذخایر مناسبی داریم، تا امروز ۱۰۵۱ تن برنج در انبار داریم و ۱۳۰۰ تن از بنادر در حال حمل به استان هستند و از ابتدای سال تا الان ۱۰ هزار تن برنج توزیع کردیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان بیان کرد: موجودی انبار شکر ۷۶۳ تن است و ۱۹۱۲ تن نیز در حال حمل داریم و در بحث توزیع نیز در ایام محرم و صفر آمادگی کامل داریم.

وی تصریح کرد: در بحث نصب کارتخوان‌های جدید و هوشمندسازی ‌فروش وضعیت مناسبی داریم و تا امروز ۱۳۵۰ واحد نانوایی را به کارتخوان تجهیز کردیم، ۳۵۰ واحد در حال نصب است و یک مدت ۱۰ روزه مشخص کردیم که بقیه نیز انجام دهند.

بیرانوند ادامه داد: ۷۷۰۲ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های استان در طول دو ماه گذشته انجام دادیم، که ۸۰۲ مورد پرونده تشکیل و جهت اعمال قانون به مراجع ارجاع شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است-پیام امروز

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *