سوله آکام فلز

در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت خواهیم کرد-پیام امروز


باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئال مادرید هیچ‌وقت حضورش در جام جهانی باشگاه‌های جدید که توسط فیفا در فصل آینده ۲۰۲۴/۲۵ برگزار می‌شود را زیر سؤال نبرده است. بنابراین، باشگاه ما طبق برنامه‌ریزی قبلی در این رقابت رسمی شرکت خواهد کرد. با افتخار و با نهایت اشتیاق، می‌خواهیم میلیون‌ها طرفدارمان در سرتاسر جهان را با کسب یک قهرمانی جدید خوشحال کنیم.

امروز کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای با نشریه ایل جورناله ایتالیا در خصوص جام جهانی باشگاه‌ها گفته بود: انگار فیفا فراموش کرده، اما بازیکنان و باشگاه‌ها در آن تورنمنت شرکت نخواهند کرد. یک بازی رئال مادرید ۲۰ میلیون ارزش دارد و فیفا می‌خواهد برای کل جام همین مقدار به ما بدهد. این منطقی نیست. به مانند ما، باشگاه‌های دیگر هم این دعوت را رد خواهند کرد.  

پس از انتشار بیانیه ای توسط رئال مادرید مبنی بر رد صحبت‌های کارلتو، سرمربی کهکشانی‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: حرف‌های من در مصاحبه با ‏ایل جورناله درباره جام باشگاه‌های جهان آنطور که قصد داشتم ‏تفسیر نشده است. به هیچ وجه قصدم این نبود که امکان بازی ‏کردن در این تورنمنت را رد کنم. تورنمنتی که معتقدم فرصت بزرگی ‏است تا مثل همیشه با رئال مادرید برای قهرمانی‌های بزرگ بجنگیم.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

باید حواسمان به ستاره‌هایی مثل طارمی باشد-پیام امروز

سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی  ازبکستان در نشست خبری پیش از این دیدار با تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *