سوله آکام فلز

دشمن بیم تکرار دوباره نبرد «سیف القدس» را دارد

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: امروز دشمن بیم دارد تا نبرد «سیف‌القدس» دوباره تکرار شود.

به گزارش ایسنا، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران عصر سه شنبه در همایش بین المللی قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب و اتحادیه جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در سالن رسول اکرم (ص) تالار رایزن برگزار شد، ضمن قدردانی از مجمع تقریب برای برگزاری این همایش بین‌المللی اظهار کرد: امام (ره) با حرکت جهانی خود انظار مردم جهان را به سمت قدس متوجه ساختند و قدس را به عنوان محور امت معرفی کردند، وقتی از قدس سخن می‌گوییم کلی از یک جزء است و همه مناطق فلسطین را در برمی‌گیرد و این شهر از جنبه انسانی شهر  تسامح و گذشت است.

وی افزود: امروز قدس به کانون درگیری و حربه‌های صهیونیست‌ها تبدیل شده  است و این جنایتکاران کل امت اسلام را هدف قرار داده‌اند، بنابراین مسلمانان باید در مقابل این حربه ها متحد عمل کنند.

حسین رویوران رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز در این همایش اظهار کرد: حاضرین در این نشست بر قدس شریف به عنوان محور وحدت امت اسلامی تاکید داشتند اما باید بدانیم که ریشه این گفتمان کجاست؟ امام (ره) نظامی را ایجاد کرد که متفاوت از نظامهای سیاسی دنیا است. نظامی که امام ایجاد کرد، نظام تعامل با دنیا و نظام امت-دولت است، این نظام شکل جدیدی برگرفته از فرهنگ قرآنی است و  این ظرفیت را دارد که فلسطین را آزاد کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خودرو‌های سنگین عبوری از خیابان اصلی نصیرشهر اعمال قانون شدند-پیام امروز

۰۹:۰۳ – ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۳ – ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  سرهنگ خدایاری، معاون فرهنگی اجتماعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *