سوله آکام فلز

جهاد تبیین در ادارات و وزارتخانه‌ها هنوز اتفاق نیفتاده است

ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: جهاد تبیین در ادارات و وزارتخانه‌ها هنوز اتفاق نیفتاده است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع‌رسانی لرستان که با حضور جهرمی بهادری سخنگوی دولت در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیوست دولت برای جهاد تبیین باید مشخص شود که مشخص شده است ولی در وزارتخانه‌ها و به تبع در ادارات کل استان‌ها باید مشخص شود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد جهاد تبیین در ادارات و وزارتخانه‌ها هنوز اتفاق نیفتاده شاید هنوز جدی گرفته نشده است این اتفاق باید در سطح دولت و وزارتخانه‌ها باید بیفتد و به‌تبع در سطح ادارات که بحث جهاد تبیین و روایت کنش‌های که اتفاق افتاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: کارهای زیادی در سطح استان انجام داده‌ایم اگر با دید مثبت نگاه کنیم در یک‌ساله دولت انقلابی خیلی کارها اتفاق افتاده ولی به نظر می‌رسد جهاد تبیین در آن اتفاق نیفتاده است.

قدرتی اضافه کرد: به نظر می‌آید که نیاز به نمایشگاه‌های عمومی داشته و نیازمند آن بوده که همگی دست‌به‌دست هم بدهند مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در چند محور تذکر دادند که دو محور آن مرتبط با این جلسه است یکی بحث نمایان کردن چهره‌های حق و باطل و دوم دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در قانون یک درصد بودجه فرهنگی برای همه ادارات در نظر گرفته شده اما این به نظر می‌رسد یا سر جای خودش نیست یا اصلاً خرج نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: در سطح کلان یک درصد بودجه کلان مظلوم است و به آن نگاه نمی‌شود ما به‌عنوان سازمان تبلیغات در سطح کلان با عقبه مردمی که سازمان دارد، دارای این توانایی است که این یک درصد را از وزارتخانه‌ها بگیرد و این یک درصد را به مصرف وزارتخانه برساند.

قدرتی با بیان اینکه صنعت گردشگری در لرستان تمدن چند هزارساله دارد، افزود: لرستان چند محبت الهی دارد که یکی از آن‌ها آب‌های آن است و زیباهای چشم‌نوازی در استان وجود دارد و یک استان دارای ظرفیت گردشگری است.

وی اظهار کرد: در این استان یکی از راه‌های نجات آن استفاده از این ظرفیت‌ها است در صورت همکاری دولت و رایزنی مسئولین استان باعث شکوفایی استان و اگر نگاه در گردشگری فرهنگی دینی نداشته باشیم موجب تخریب می‌شود اگر فضای سبز در نظر گرفته می‌شود یک فضای دینی هم باید در نظر گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این زیرساخت‌ها باید در نظر گرفته شود، تصریح کرد: مقداری در توزیع ناعادلانه بودجه نسبت به فرهنگی دینی جای دل‌نگرانی دارد بودجه‌ای که در نظر گرفته می‌شود زیر نیم میلیارد است.

قدرتی خاطرنشان کرد: در این راستا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود در سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی وجود دارد که این بودجه به‌صورت واقعی محقق شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شعر جدید نغمه مستشار نظامی در استقبال از سروده رهبر انقلاب-پیام امروز

چند روز پیش بود که عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *