سوله آکام فلز

زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند-پیام امروز


حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز شنبه در حاشیه برگزاری همایش آموزشی – توجیهی حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران، از زائران خواست رفتارشان در کشور میزبان به گونه‌ای باشد که سفیر معنوی جمهوری اسلامی ایران و شهدای ایران اسلامی باشند.

وی در راستای منویات مقام معظم رهبری چند توصیه به زائران سرزمین وحی ارائه کرد و گفت: حجاج ایرانی نخست اخلاق حسنه را سرلوحه کار خود کنند و در این سفر اصلاح رفتاری داشته باشند. همچنین این عزیزان نسبت به وحدت بین مسلمانان اهتمام داشته باشند و قرآن محوری را در رأس فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار بدهند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه همواره تغییراتی در حج اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه‌هایی در سرزمین وحی و کشور خودمان برگزار می‌شود و شرایط نیز متناسب با آن تغییر می‌یابد به عنوان مثال کاهش تعداد کارگزاران و در مقابل افزایش تعداد حجاج از تغییراتی است که امسال نیز بار دیگر در حج تمتع شاهد آن هستیم.

به گفته مسئولان حوزه حج و زیارت، در حج تمتع گذشته به تعداد ۵ کاروان از عوامل و خادمان کاسته و به تعداد زائران افزوده شد و در ادامه این روند امسال نیز ۲ کاروان با ظرفیت ۲۲۰ نفر به تعداد زائران افزوده شد.

منبع: مهر


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نمایندگان وحدت داشته باشند/ مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند-پیام امروز

محمد صالح جوکار منتخب مجلس دوازدهم و رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌گو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *