زمینه آزادی ۱۱ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت فراهم شد-پیام امروز


هم‌زمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران و علی صالحی دادستان تهران در راس یک هیات قضایی ضمن حضور در کانون اصلاح و تربیت با مددجویان به‌صورت چهره به چهره ملاقات نموده و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را مورد رسیدگی قرار دادند.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت مستقیم با یکایک مددجویان کانون اصلاح و تربیت ملاقات کرد و وضعیت آنها را از لسان خودشان مورد بررسی قرار داد.

در جریان حضور هیات قضایی دادگستری کل استان تهران در کانون اصلاح و تربیت، القاصی پس از استماع اظهارات مددجویان خطاب به آنها گفت: اغلب شما به جهت یک لحظه غفلت یا هم‌نشینی با شخصی غیرموجه مرتکب جرمی شدید که منجر به این شده که پای شما به کانون باز شود؛ لذا به همه شما عزیزان توصیه می‌کنم پس از بازگشت به جامعه همواره در مراودات خود توجه لازم را داشته باشید تا از هم‌نشینی با اشخاص غیرموجه که شما را از زندگی سالم بازمی‌دارند، پرهیز کنید.

رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیان کرد: همه شما در بدو جوانی قرار دارید و فرصت اصلاح و بازگشت به جامعه برای شما فراهم است، بنابراین نباید از کنار این فرصت به سادگی گذشت و باید آن را غنیمت دانست.

در جریان حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و هیات قضایی همراه در کانون اصلاح و تربیت مقدمات آزادی ۱۱ نفر از مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان تهران و دادستان تهران ضمن حضور در مرکز مراقبت الکترونیکی سازمان زندان‌ها، وضعیت نظارت الکترونیک بر زندانیان را مورد بررسی قرار دادند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صدور هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان کشور-پیام امروز

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از صدور هشدار هواشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *