سوله آکام فلز

ساخت و بهره‌برداری از ۱۸۸ فروند شناور و تجهیزات دریایی-پیام امروز


احمد جعفری آرانی مدیر کل تامین مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی  در برنامه روی خط رادیو اقتصاد  با بیان اینکه  طبق  سیاست‌های ابلاغی توسعه دریامحور مقام معظم رهبری  دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بحث حمل و نقل دریایی داشته است گفت: در بخش سرمایه گذاری و تأمین تجهیزات استراتژیک زیرساخت‌ها قدم های  مهمی در بنادر کشور برداشته شده است.

وی افزود: تداوم و کیفیت فعالیت بنادر کشور وابستگی مستقیم به تکمیل زیرساخت‌ها دارد. بنابراين سرمایه گذاری در  تجهیزات استراتژیک دریایی و بندری  لازم و ضروری است و در حال حاضر  بنادر کشور نیاز به تجهیزات آماده به کار در این بخش دارند.

جعفری آرانی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی  ارائه خدمات مطلوب به خطوط کشتیرانی برای  ورود به کشور است که این امر مستلزم تکمیل تجهیزات آماده به کار است.

مدیر کل تامین مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی توضیح داد:  برای آنکه ما در واقع بنادری فعال و باکیفیت از حیث ارائه خدمات دریایی داشته باشیم نیاز  است که به سمت  حمل و نقل دریایی برویم و در واقع از  تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا  استفاده کنیم.

وی افزود:  یکی از سیاست‌های کلان این سازمان پشتیبانی از صنعت داخل جهت تامین تجهیزات  است. در واقع با استفاده از  ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان  تجهیزات مورد نیاز در این حوزه را باید تامین کنیم .

او بیان کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۱۸۸ فروند انواع تجهیزات دریایی و بندری در حال ساخت و به بهره برداری  رسیده است.

جعفری آرانی بیان کرد: در واقع رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی استفاده از ظرفیت‌های صنایع داخلی با رویکرد سیاست‌های ابلاغی توسعه دریامحور  مقام معظم رهبری  است.

وی افزود: برای آنکه بنادر ما به شکوفایی برسد باید از ظرفیت شرکت های داخلی استفاده کنیم. همچنین با توجه به آنکه سرمایه گذاری در بخش بنادر ما امر بسیار مهمی است باید این سرمایه گذاری ها در راستای توسعه بنادر کشور صورت گیرد.

خبرنگار: محبوبه کباری 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مردم از اطاله دادرسی گله‌مندند-پیام امروز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی، با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *