سوله آکام فلز

سردار رحیمی: پیام روزقدس مبارزه با ظالمان است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیام راهپیمایی روز قدس را مقابله و مبارزه با ظالمان دانست.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور مردم در این راهپیمایی اظهارکرد:‌ حضور مردم فراتر از انتظار و بسیار چشمگیر بود و امروز ما به عنوان پلیس افتخار تامین نظم و امنیت این راهپیمایی عظیم در سطح شهر تهران را داشتیم. 

وی با بیان اینکه امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع از حق، حقیقت و انسانیت است، گفت:‌ پیام این راهپیمایی مقابله و مبارزه با ظالمان است. این حضور در تهران و ایران و سراسر جهان لرزه بر قامت رژیم غاصب صهیونیستی می‌اندازد، رژیمی که نزدیک به یک قرن است که همچون غده‌ای  سرطانی در منطقه خاورمیانه سرباز کرده است و امنیت و آرامش مردم فلسطین و لبنان و سوریه را با چالش‌هایی مواجه کرده است. این رژیم باید کنار برود و ان‌شاالله به زودی کنار خواهد رفت.

سردار رحیمی اسرائیل را عنصر ناامنی در منطقه و نماد ظلم و ستم و تجاوز به حقوق انسان‌های مظلوم دانست و افزود:‌ باید طومار این رژیم منحوس در هم پیچیده شود و مهم‌ترین پیام راهپیمایی امروز هم همین بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات ماموران پلیس در راهپیمایی نیز گفت:‌ تمام تمهیدات و ملاحظات انتظامی، ترافیکی و…  برای برگزاری هرچه باشکوه تر و بهتره راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی شده و تا به این لحظه هیچ مشکلی وجود نداشت. از همکاری مردم هم در این راهپیمایی تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت:‌ همکاران من در مجموعه پلیس پایتخت تا پایان راهپیمایی و نماز جمعه در آماده‌باش کامل خواهند بود و نسبت به تامین نظم و امنیت و روانسازی ومدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طلاق به خاطر رفتار توهین آمیز شوهر-پیام امروز

غزاله که در شعبه دادگاه خانواده مقابل قاضی نشسته بود، وقتی از او خواسته شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *