سفارش سایت وردپرس

برای اینکه بفهمید یک طراح سایت قرار است دقیقا چقدر بابت دستمزد دریافت کرده و چقدر برای هزینه‌های هاست و… از او بخواهید که قبل از شروع طراحی یک پیش‌فاکتور در اختیار شما قرار دهد. در این پیش‌فاکتور باید قیمت این چیز‌ها مشخص شده باشد:

  • هزینه خرید هاست (به علاوه نام شرکت هاستینگ)
  • هزینه خرید دامنه
  • هزینه پشتیبانی سالانه (طراح باید حداقل بعد از طراحی ۱ سال سایت شما را پشتیبانی کند.)
  • هزینه خرید قالب و افزونه‌ها (به علاوه نام وب سایت فروشنده قالب و افزونه‌ها)
  • هزینه دستمزد طراحی

ویژگی های وردپرس چیست؟

هر شخصی در جایگاه برنامه نویس یا طراح وب‌سایت باید آموزش وردپرس را فراگرفته باشد و بداند وردپرس چیست؟ تا بتواند به نحو احسن از قابلیت ‌های این سیستم مدیریت محتوا استفاده کند. باید به این نکته توجه داشته باشیم که وردپرس بسیار کارآمد و حرفه‌ای خواهد بود به شرطی که به خوبی با آن آشنا باشیم!

۱- نصب آسان و راحت

یکی از برجسته ترین ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوا وردپرس نصب آسان آن است. به گونه‌ای که در عرض چند دقیقه یک فرد مبتدی و نه چندان حرفه‌ای ، قادر به نصب وردپرس و ایجاد صفحات جدید یک وب سایت خواهد بود. راحتی کار ، رایگان بودن و بدون دردسر بودن راه‌اندازی این سیستم مدیریت محتوا، باعث شده است که در بین طراحان سایت از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

۲- ایجاد یک سایت چند منظوره

شما می توانید با استفاده از این موضوع سایت خودتان را به قسمت های گوناگون مانند انجمن ها، فروشگاه آنلاین و … تقسیم نمایید. همچنین لازم به ذکر است که می توانید برای هر بخش از قالب و استایل متفاوت استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های وردپرس این می باشد که می توانید اقدام به تعریف ادمین کل و تعریف ادمین با امکانات محدود کنید.

۳- قابلیت ایجاد بخش های گوناگون

پس از دیدن آموزش وردپرس و نصب وردپرس و شخصی سازی قالب وردپرس ، می‌توانید با استفاده از افزونه‌های رایگان خود مخزن وردپرس و یا افزونه های پریمیوم با قابلیت های بیشتر که سایت های فارسی زبان در اختیار کاربران قرار خواهند داد ، هر بخشی که در سایت خود با توجه به کاربری آن نیاز داشتید را به وجود آورید. به عنوان مثال سایت مورد نظر شما یک سایت فروشگاهی است و برای سایت فروشگاهی با نصب افزونه ووکامرس می توانید بخش‌هایی نظیر درگاه پرداخت، سبد خرید و صفحه محصول و … به سادگی طراحی کنید  نیاز است و یا قابلیت های دیگر که به راحتی با استفاده از افزونه‌ها انجام پذیر است.

۴- مدیریت آسان

شما می توانید پس از طراحی و شخصی‌سازی سایت وردپرسی خود، با استفاده از ویرایشگر خود وردپرس اقدام به انتشار محتوا نمایید. اگر با سایر سیستم‌های مدیریت محتوا کار کرده باشید، حتماً تا به حال متوجه این موضوع شدید که مدیریت سایت با استفاده از وردپرس بسیار ساده‌تر است. وردپرس پنل مدیریتی قابل درک و ساده‌ای نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملاو دروپال و … دارد و هر فرد مبتدی می‌تواند از آن استفاده کند.

۴- امنیت

پس از راه‌اندازی سایت مورد نظر یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی که باید به آن توجه کنیم ، مسئله امنیت سایت در برابر هک شدن توسط هکر ها است. وردپرس با بروز رسانی‌های مستمر خود که هر ۴۰ الی ۵۰ روز ارائه می شود ،  امنیت سایت‌های وردپرسی را تامین می‌کند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت آن هم در فضای وب ، امکان پذیر نیست و ممکن است در صورت استفاده از آخرین ورژن وردپرس باز هم مورد هجوم هکرها قرار بگیرید و دلیل آن احتمالا استفاده از هاست یا قالب و یا افزونه های نال و نامعتبر است.

سخن پایانی

اما روی هم رفته سیستم وردپرس از لحاظ بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو، سرعت بارگزاری، کیفیت خدمات، آسانی کاربرد و همچنین امنیت و افزونه‌های مختلف جایگاه بسیار خوبی دارد پس تا الان باید متوجه شده باشید که وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتواست از همین رو هم آموزش طراحی سایت با وردپرس می تواند برای شما بسیار سودمند نیز باشد.

سفارش سایت وردپرس توسط سه سوت وب

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *