سوله آکام فلز

سیدصالحی: امیدوارم دشمن شاد نشویم/ کار سختی برای بقا داریم

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است که بازی با مدعیان قهرمانی کار بقا در لیگ برتر را برای تیمش دشوار کرده است.

سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کیفیت اردوی برگزار شده این تیم در شمال کشور که روز شنبه پایان یافت، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی بود. برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی توسط کادر فنی مرور شد و بازیکنان روحیه خوبی برای این ۶ دیدار آخر گرفتند. مشکلی در امکانات اردو وجود نداشت و همه چیز طبق برنامه‌ریزی بود. امیدوارم بتوانیم تاثیرات مثبت این اردو را در هفته‌های باقی مانده ببینیم.

سیدصالحی درباره میزبانی در ورزشگاه امام رضا (ع) در هفته‌های باقی مانده توضیح داد: بلافاصله بعد از بازگشت به مشهد، نامه‌ای به آقای جواهری ارسال شد تا کارهای لازم برای میزبانی در این ورزشگاه انجام شود. منتظریم تا ببینیم چه جوابی به نامه ما داده می‌شود. امیدوارم مسئولان مشهد از تیم شهرشان که تنها نماینده استان در لیگ برتر است حمایت کنند زیرا ما کار سختی داریم و به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسئولان نیاز داریم. بازی‌های سختی داریم و باید در مشهد سنگ تمام گذاشته شود تا شانس بقای ما در لیگ برتر افزایش پیدا کند.

وی در خصوص سختی بقای شهرخودرو در لیگ برتر عنوان کرد: ما در این ۶ هفته با مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و پیکان بازی داریم که این کار ما را نسبت به تیم هایی چون فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان سخت می‌کند. ما با تمام تلاش به میدان می‌رویم و مطمئن هستم بازیکنان شهرخودرو از جان مایه می‌گذارند تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم. جایگاه تیم ما نسبت به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهد، در این رده نیست و به امید خدا در انتهای فصل اتفاقی رخ دهد که دشمن شاد نشویم و به آن چه استحقاقش را داریم، برسیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

یوونتوس و بولونیا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند-پیام امروز

با شکست رم مقابل آتالانتا، علاوه بر اینکه شاگردان دروسی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *