سوله آکام فلز

سیستم‌های سرمایشی ۴۰ درصد برق کشور را مصرف می‌کنند-پیام امروز


محمد خدادادی مجری طرح پویش «باانرژی» شرکت توانیر در بخش خبری ۱۶ از شبکه خبر گفت: پویش با انرژی، علاوه بر طرح پاداشی است که سال قبل اجرایی شد و روی قبوض خوش مصرف‌ها اعمال می‌شد.

او ادامه داد: هر ساله با شروع فصل گرم، سیستم‌های سرمایشی وارد مدار می‌شوند و ۴۰ درصد تقاضای برق کشور را تشکیل می‌دهند که رقم بسیار بالایی است. برای بزرگی عدد ۴۰ درصد باید بدانیم که ظرفیت تولید برق کشور‌های همسایه‌های شمالی ما از این ۴۰ درصد پایین‌تر است. 

خدادادی گفت: آن چیزی که در پویش با انرژی برای ما مهم است این است که آسایش مردم کاهش پیدا نکند و با حفظ رفاه قبلی، اهداف پویش محقق خواهد شد. در این پویش جوایزی از جمله ۳۰۰ خودرو و کمک هزینه خرید لوازم خانگی و الکترونیکی و بسته‌های اینترنتی به برندگان داده شد؛ اما آنچیزی که مهم است صرفه جویی است که هموطنان با ۱۰ درصد صرفه جویی می‌توانند وارد پویش شوند، اما استمرار صرفه جویی امتیاز و شانس مشترک را افزایش می‌دهد.

او در تشریح جوایز خودرو گفت: در سطح اول مشترکان یک استان با یکدیگر رقابت می‌کنند و در هر استان یک دستگاه خودرو داده می‌شود و در سطح بعد مردم کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند و استانی که صرفه جویی بیشتری کرده باشد شانس بیشتری برای بردن خودرو دارد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

یاشار سلطانی جهت اجرای حکم قطعی قضایی وارد زندان شد-پیام امروز

یاشار سلطانی در پرونده‌ای که ۱۷ شاکی دارد، پس از تجدید نظرخواهی و رای نهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *