سوله آکام فلز

شرکت نکردن در نمایشگاه کتاب برای حمایت از کتابفروشان

نشر مرکز اعلام کرده است برای حمایت از کتاب‌فروشان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت حضوری و مجازی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این نشر با اعلام شرکت نکردن در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه خود نوشته است: «نشر مرکز برای حمایت از کتابفروشی‌ها به‌خصوص کتابفروشی‌های شهرستان‌ها در «سی‌وسوین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» شرکت نمی‌کند.

نشر مرکز در دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) تخفیف ویژه‌ای برای موسسات پخش کتاب و کتابفروشی‌ها در نظر خواهد گرفت.»

شرکت نکردن در نمایشگاه کتاب برای حمایت از کتابفروشان

 زمانیان، مدیر فروش نشر مرکز درباره  این تصمیم به ایسنا گفت: وضعیت کتابفروشی‌ها پیش از کرونا خوب نبود و با آمدن کرونا و تعطیلی‌های زیادی که کتابفروشی‌ها تجربه کردند، وضعیت‌شان حادتر شد. برای حمایت از آن‌ها نه در نمایشگاه‌های مجازی شرکت کردیم و نه در نمایشگاه حضوری شرکت خواهیم کرد.

او همچنین در توضیح بیشتر درباره طرح تخفیف در ایام نمایشگاه نیز بیان کرد: ما به توزیع‌کنندگان اعلام کرده‌ایم در ایام برگزاری نمایشگاه، با هشت درصد تخفیف کتاب‌ها را به آن‌ها می‌دهیم و آن‌ها هم با همان میزان تخفیف، کتاب‌ها را به کتابفروشی‌ها بدهند البته با این شرط که کتاب‌فروشان دو درصد دیگر تخفیف داده و در نهایت کتاب  با ۱۰ درصد تخفیف به دست مخاطبان برسد.  همچنین قرار است در ایام نمایشگاه کتاب‌های خودمان را در کتابفروشی و سایت‌مان با ۱۵ درصد تخفیف به فروش برسانیم. البته هنوز در صفحه‌ و سایت‌مان این موضوع را اعلام نکرده‌ایم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قول حمایت وزیر علوم از تولیدات دانشگاه فنی و حرفه‌ای در قالب پارک علم و فناوری+فیلم-پیام امروز

۱۵:۲۱ – ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۱ – ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ محمد علی زلفی گل، وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *