سوله آکام فلز
صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!

صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و قرار است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شود.

هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده بود در مجموع صلاحیت بیش از ۱۵ هزار ۲۰۰ نفر از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفت و حدود ۷۵ درصد از داوطلبان تاییدصلاحیت شدند.

از تهران که شلوغ‌ترین حوزه انتخابیه از نظر تعداد نامزد بود ۳۵۴۵ نفر برای انتخابات مجلس تاییدصلاحیت شده بودند که از این تعداد، ۱۴ نفر اول توانستند حد نصاب ۲۰ درصد را کسب کنند و به مجلس دوازدهم راه یابند، اما نفرات شانزدهم تا سی‌ام موفق به کسب این حدنصاب نشدند.

انتخابات دور دوم مجلس در تهران میان نفر پانزدهم تا چهل و ششم دور اول انتخابات برگزار می‌شود.

وزارت کشور در انتخابات مجلس دوازدهم علاوه براینکه اسامی و تعداد آرای نفرات اول انتخابات را اعلام کرد اسامی و تعداد آرای نامزد‌هایی که در تهران کمترین میزان رای را داشتند هم اعلام کرد که آقای نیما مومن شوقی با ۳۶ رای، آقای حسین سقط کار خوشحال با ۳۵ رای و آقای داود محمدبیگی کاسوایی با ۳۳ رای کمترین میزان رای را در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به‌دست آوردند.

با توجه به اینکه همیشه نفرات اول انتخابات مورد توجه مردم و رسانه‌ها هستند، اما این بار برای شنیدن صحبت‌های نفرات آخر انتخابات به سراغ سه نامزدی که در تهران کمترین میزان رای را آوردند، رفتیم تا صحبت‌ها، نظرات و اینکه چه شد کمترین میزان رای را آوردند بشنویم البته آقای داود محمدبیگی کاسوایی که نفر آخر انتخابات مجلس در تهران است حاضر به مصاحبه نشد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دلیل عمده جاماندگان از تحصیل فقر نیست-پیام امروز

شیوا قاسمی‌پور دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *