سوله آکام فلز

ضرورت توسعه حمایت های مردمی در مبارزه با مواد مخدر

ایسنا/گلستان مشاور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به ضرورت مردمی شدن مبارزه با مواد مخدر، گفت: حمایت های مردمی و به ویژه خیرین از این حوزه باید توسعه پیدا کند.

سردار محمد مسعود زاهدیان ظهر امروز در مراسم یادواره ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر استان گلستان که در آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر یک امر همگانی و الزام اجتماعی است که باید مورد توجه همه مردم و مسئولان و گروههای مرجع قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز تولید مواد مخدر در افغانستان از ۱۸۵ تن به بالای ۱۰ هزار تن رسیده است، افزود: این مساله تهدیدی برای کشور های همجوار از جمله ایران اسلامی است و باید تدابیر متناسب با آن اندیشیده شود.

مشاور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تاکید بر اینکه مسیر ترانزیتی ایران آسانترین راه ترانزینی برای رسیدن مواد مخدر به اروپا است، خاطرنشان کرد: اگر ما برای وجب به وجب کشور بازرسی بگذاریم باز هم این مواد ممکن است از مبادی مختلفی وارد کشور شده و از طریق مافیا و قاچاقچیان ترانزیت شود. 

زاهدیان بر ورود خیران و مشارکت های مردمی همراه با اجرای طرح یاری گران زندگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: این مولفه ها از جمله فعالیت هایی است که باید در حوزه مقابله و پیشگیری نمود بیشتری پیدا کند تا بتوانیم بر این بلای خانمان سوز فائق بیائیم.

به گزارش ایسنا در این مراسم از خانواده معظم ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اهدای لوح و هدیه یادبود و تجلیل به عمل آمد و در انتهای مراسم نیز مزار شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان توسط مسئولان و مردم غبارروبی شد.

انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

از سرقت زعفران و برنج تا کت و شلوار صاحبخانه-پیام امروز

۴ هم سلولی باند سرقت از خانه‌ها را تشکیل دادند؛  اواخر پاییز سال گذشته، وکیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *