سوله آکام فلز

طرز تهیه پودینگ بیسکوییت با شیرقهوه عالیس

پودینگ نوعی دسر یا میان وعده است که در طعم‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود و بسته به مواد اولیه به‌کاررفته در آن طعمی ترش، شیرین یا شور دارد. پودینگ میان وعده لذیذی است که برای اولین بار در آمریکا ظهور کرد و بیشترین طرفداران را در طعم‌های میوه‌ای، شکلاتی، بیسکویتی و وانیلی دارد.

در نگاه اول ممکن است که ساخت پودینگ کار چندان ساده‌ای نباشد اما در این قسمت از مجله پیام امروز شما متوجه می‌شوید چطور با کمک مواد اولیه باکیفیت به‌راحتی در خانه دسرهای کافی شاپی تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه پودینگ بیسکویت با شیر قهوه پیام امروز را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: خواص شیر قهوه

مواد لازم برای تهیه پودینگ بیسکوییت

نشاسته ذرت ۳ قاشق غذاخوری
شکر ۱/۳ لیوان
شیر قهوه پیام امروز ۲ لیوان
کره ۲ قاشق غذاخوری
وانیل ۱/۴ قاشق غذاخوری
بیسکوییت به مقدار لازم

طرز تهیه پودینگ بیسکوییت با شیرقهوه

راز خوشمزگی این دسر استفاده از شیر قهوه باکیفیت، تازه و غلیظ پیام امروز است. اگر دوست دارید که پودینگ یا دسرهای شما بافتی خامه‌ای داشته باشد از شیرهای پیام امروز که غلظت بالایی دارند برای ساخت این دسر استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند که شما از چه نوع بیسکوییتی در طرز تهیه پودینگ بیسکوییت استفاده می‌کنید، اما بیسکوییت‌های شیرین با طعم وانیلی، ساده یا شکلاتی مناسب ساخت این دسر هستند.

برای شروع باید نشاسته ذرت، شکر و شیر قهوه پیام امروز را داخل ظرفی فلزی یا قابلمه ریخته و خوب به هم بزنید تا مایع یکدستی دستی حاصل شود. اجاق را روشن کرده و با حرارت ملایم تنظیم کنید. قابلمه را روی حرارت بگذارید و مدام هم بزنید تا مواد گرم شوند.

اکنون باید وانیل و کره را اضافه کرده و به هم زدن ادامه داد تا مواد ته نگیرد. زمانی که از اطراف دیواره، حباب‌هایی شروع به قل زدن کرد و پودینگ به غلظت مناسب رسید، اجاق را خاموش کنید.

ظرف مورد نظر را با یک لایه سس پودینگ و یک لایه بیسکوییت خرد شده پر کنید تا به انتها برسید. در آخر با تکه‌ای شکلات یا بیسکویت پودینگ خود را تزیین کرده و نوش جان کنید.

پودینگ بیسکوییتی را می‌توان به‌صورت سرد یا گرم سرو کرد. برای داشتن بافتی مناسب، بهتر است پودینگ را برای ۳ تا ۴ ساعت در یخچال نگه داری کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه دسر با شیر و نشاسته

سؤالات متداول

بهترین نوع بیسکوییت برای تهیه پودینگ بیسکوییتی کدام است؟

بیسکوییت شیرین که طعمی ساده، وانیلی یا شکلاتی داشته باشد برای ساخت پودینگ بیسکوییتی مناسب است.

چرا باید از شیر قهوه پیام امروز در طرز تهیه پودینگ بیسکوییت استفاده کرد؟

شیر قهوه پیام امروز غلظت و کیفیت بسیار خوبی برای تهیه دسرهای کافی شاپی دارد. به همین دلیل برای تهیه پودینگ بیسکوییتی یک گزینه مناسب خواهد بود.

بهترین زمان برای سرو پودینگ بیسکوییت کدام است؟

پودینگ بیسکوییت را می‌توان به‌صورت سرد یا گرم سرو کرد؛ اما بهترین زمان برای سرو این دسر، ۳ تا ۴ ساعت بعد خواهد بود. یعنی در این مدت دسر شما باید در یخچال استراحت کند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پودینگ موزی با شیر موز پیام امروز

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ضرورت دعا برای مظلومان فلسطین در سرزمین وحی-پیام امروز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بدرقه نخستین گروه از زائران حج تمتع ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *