سوله آکام فلز

عقد قرارداد‌های دلاری با خارجی‌ها در لیگ برتر آزاد شد-پیام امروز


کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها و سقف بودجه در آخرین جلسه خود نسبت به تدوین و ویرایش برخی بند‌های مبهم و مجهول در آئین نامه اقدام کرده است که در جهت شفاف سازی هرچه بیشتر قرارداد‌ها بوده است.

پیش از این و در سال گذشته در پی رواج قرارداد‌های دلاری برخی بازیکنان ایرانی با باشگاه‌ها این اتفاق ممنوع شده بود و خارجی‌ها نیز برای حضور در فوتبال ایران باید قرارداد ریالی می‌بستند، اما در این کارگروه عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی به شکل دلاری بلامانع خواهد بود.

همچنین پیش از این سرمربی قرارداد کادر فنی را به صورت جمعی با قرارداد خوش لحاظ می‌کرد و در قانون جدید باید رقم هر قرارداد از اعضای کادر فنی به صورت مجزا نوشته شود و به ثبت برسد.

همچنین باشگاه‌ها مجاز به ضمانت یا به عهده گرفتن مالیات بازیکن، کادر فنی و یا سایر عوامل داخلی و خارجی نمی‌باشند که البته این موضوع از فصل قبل اجرایی شد. انعقاد هرگونه قرارداد ارزی با بازیکن و مربی باید منطبق با مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی مراجع ذی صلاح کشور صورت بگیرد.

در این کارگروه مصوب شد فقط قرارداد‌های ثبت شده در سازمان لیگ معتبر است و اگر باشگاهی قراردادی خارج از آن ببنند مبنای محاکم قضائی نخواهد بود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو به پایتخت تا سال آینده-پیام امروز

مهدی علیزاده در حاشیه مراسم آئین بهره برداری از ناوگان نوسازی شده اتوبوسرانی خط ۴۰۴ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *