سوله آکام فلز

علیرضا زاکانی: از فردا مرخصی می‌گیرم-پیام امروز


علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین ورود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ضمن بزرگداشت یاد شهید جمهور گفت: امید داریم ماحصل این برقی سازی بتواند یک چهره جدیدی را در شهر تهران به نمایش بگذارد. تهران به اینگونه است که اگر در پایتخت اقدامی صورت بگیرد به سرعت در کشور گسترش پیدا می‌کند. خاصیت کار این است که ما هم از ظرفیت بخش دولتی هم نهادی هم خصوصی به حد اعلا استفاده کردیم تا این کار بزرگ اجرا بشود. عددی که در این حوزه سرمایه گذاری شد بالغ بر ۴ هزار میلیارد یورو است تا امسال چشم مردم در تهران به این خودرو‌ها روشن بشود.

وی ادامه داد: در بخش خصوصی و خودروسازی داخلی هم زحمات زیادی کشیده شد. توجه ما به این بود که تمامی ظرفیت‌هایی که می‌توانیم از داخل خریداری کنیم را هدف گذاری کنیم. خلق ارزش در داخل کشور و توجه به تولید مورد عنایت ما بود و از مدت‌ها قبل در داخل کشور این امر در داخل دنبال شد و ۲۷۵۵ دستگاه اتوبوس را از داخل خریداری کردیم که به سرعت در حال اضافه شدن به ناوگان عمومی است. این یک عدد حدود ۵۰۰ میلیون یورویی است.

زاکانی تصریح کرد: امروز شاهد کار مشترک چندین خودروساز و خصوصا کرمان موتور هستیم و مسیر به کارگیری ۲۷۵۰۰ تاکسی برقی در شهر تهران فراهم شده است. بیش از هر کس رانندگان این خودرو‌ها و بعد از آن مردم تهران از منافع این تاکسی‌ها بهره می‌برند.

شهردار تهران گفت: نقدینگی اگر درست مورد استفاده قرار بگیرد یک موهبت است و می‌شود آن را به سمت خلق ثروت جهت داد. بعضی مواقع نقدینگی‌ها به سمت املاک و خرید سوق پیدا می‌کند. اما وقتی در تولید هدایت می‌شود عملا به یک جهش و کار بزرگ کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه کار که آغاز می‌شود ابتدای آن بسیار سخت و دشوار است، عنوان کرد: عده‌ای باور نمی‌کردند که در یک مسیر جدید کار نویی را پیش ببرند. تکرار راحت است، اما راه اندازی یک کار سخت است. وقتی قرار شد خودرو‌های برقی با همت دولت به کشور وارد شود باب همکاری باز شد که نیازمند زیرساخت‌های مورد نیاز بود. تک تک کار‌هایی که صورت گرفت باعث گشایش شد. برخی از مسئولین می‌گفتند به خواب ببینید چنین اتفاقی در تهران بیفتد ولی شد.

زاکانی گفت: این هدیه ناقابلی به مردم است که در همه عرصه‌های انقلاب و آبادانی کشور پیشتاز بودند. امید داریم این کار بسیار خوب در سراسر کشور گسترش پیدا کند و نوع نگاه ما را به مصرف انرژی و خدمت و سایر ابعاد تغییر بدهد و برای مردم آسایش و هوایی غیر آلوده فراهم کند. امیدوارم ماه‌های آینده سرعت بخشیدن به این کار آنگونه باشد که مردم هفته به هفته پیشرفت را مقایسه کنند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران روز سه شنبه در مورد مرخصی اش و آغاز فعالیت انتخاباتی خود و تیم همراه در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل موضوع انتخابات ریاست جمهوری از فردا صبح مرخصی می‌گیرم.

وی درباره انتصاب معاونین در ستاد تبلیغاتی اش گفت: هرکسی که بخواهد کار کند باید از فردا صبح مرخصی بگیرد و تشریف بیاورد؛ البته هنوز هیچ اقدامی نکردیم.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *