سوله آکام فلز

عوامل اثر گذار بر روند حرکتی بازار سهام امروز ۲۷ خرداد چه بود؟-پیام امروز


علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۷ خردادماه شاخص کل با کاهش ۰.۸ درصد و ۱۶۵۷۵ منفی به عدد ۲۰۴۵۰۹۶ رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۰.۵۳ درصدی و ۳۵۳۹ واحد کاهش به ۶۶۶۱۴۱ رسید تا شاهد یک روز منفی دیگر در بازار باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۲۷۱۹ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و خروج ۴۴۷ میلیارد تومان را از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی شاهد بودیم.

او افزود: امروز ۸۲ درصد بازار یعنی ۶۰۵ نماد منفی و ۱۸ درصد بازار یعنی ۱۳۱ نماد مثبت به پایان معاملات رسیدند. بیشترین ورود پول به صنعت فرآورده‌های نفتی با ۴ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۷۲ میلیارد تومان از صنعت بانک‌ها بود.

بازاری سرشار از عدم اعتماد

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در بازار اخبار مثبت خوبی در گردش است، اما دامنه نوسان محدود و عدم اعتماد به بازار همچنان روند منفی را به وجود آورده است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *