سوله آکام فلز

فرایند ترخیص کالا باید تسهیل و تسریع شود

ایسنا/خوزستان سرپرست ناظر گمرکات خوزستان گفت: فرایند ترخیص کالا باید تسهیل و تسریع شود تا شاهد ماندگاری و رسوب کالا در گمرکات نباشیم.

بهروز قره بیگی در آیین معارفه خود که امروز، ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه اصلی کار ما ارائه خدمات به بخش خصوصی و فعالان این عرصه است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدوارم با همراهی و کمک مجموعه گمرک استان بتوانیم به نحوه شایسته‌ای در بحث خدمات رسانی در حوزه گمرکات استان عمل کنیم.

سرپرست جدید ناظر گمرکات خوزستان با بیان اینکه پیشرفت کار ما در تعامل و نزدیکی با همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: بخش خصوصی مخاطبان اصلی ما در استان هستند و باید نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم. همچنین شرکت‌های دولتی که در حوزه اقتصاد و تجارت فعالیت دارند نیز از دیگر مخاطبان گمرکات استان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

قره بیگی عنوان کرد: سند راهبردی گمرک جمهوری اسلامی و اسناد بالادستی را ملاک فعالیت خود قرار خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم با تجمیع مقررات، خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه گمرک سازمانی است که مستقیما با حقوق مردم و دولت ارتباط دارد و ماموریت گمرک صیانت از حقوق مردم و دولت است، گفت: لازمه کار ما این است که فرایند تشریفات و ترخیص کالا، تسریع و تسهیل و از رسوب کالا در گمرکات جلوگیری کنیم.

سرپرست جدید ناظر گمرکات خوزستان ادامه داد: هرچه کالا در گمرکات باقی بماند برای صاحبان کالا و دولت و… هزینه ایجاد می‌کند.

قره بیگی با بیان اینکه فرایند ترخیص کالا باید تسهیل و تسریع شود تا شاهد ماندگاری و رسوب کالا در گمرکات نباشیم، خاطرنشان کرد: در گمرک از یک سو باید قوانین و مقررات به درستی اجرا شوند و از سوی دیگر کارها تسریع و تسهیل شوند تا شاهد رسوب کالا در گمرکات نباشیم. 

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برنامه‌ای برای صادرات گاز به اروپا نداریم/ تمدید پنج ساله صادرات گاز به عراق-پیام امروز

مجید چگینی، مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به آخرین وضعیت و برنامه صنعت گاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *