سوله آکام فلز

فعالیت بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس/جذب ۱۰۰ هزار معلم در سال جاری-پیام امروز


 رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم آیین تجلیل از معلمان نمونه استان تهران گفت: معلم کسی است که زیر ساخت سرافرازی کشور به دست او ساخته می‌شود. 

وی افزود: معلم آینده کشور را معماری می کند. بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در کشور فعال است و آینده ایران در کلاس های درس ترسیم خواهد شد. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای اینکه کشوری قوی و سترگ داشته باشیم باید معلمان سترگ داشته باشیم. جامعه ای که معلم خود را قدر بدارد پیشرفت خواهد کرد. 

صحرایی بیان کرد: منزلت معلمان قابل قیاس با دیگر افراد نیست. نقش معلم در اقتدار ایران پررنگ است و معلمان نسل های آینده را خواهند ساخت. در سال جاری ۱۰۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد. 

صحرایی افزود: در کشور ما پلیس حق ورود به دانشگاه را به احترام علم و دانش ندارد اما در کشورهای با داعیه آزادی و حقوق بشر به دانشگاه حمله و دانشجویانی که از مردم مظلوم غزه دفاع کرده را کتک می زنند. جامعه‌ای که معلم خود را گرانقدر بداند پیشرفت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب معلمان نمونه در مقایسه با سال گذشته تغییر کرده است؛ تصریح کرد: امسال میان معلمان رقابت و مسابقه ایجاد نکرده‌ایم به طوری که حدود ۹۳ هزار معلم در سطح مدارس، حدود ۳ هزار معلم در سطح شهری و ۳۲۰ معلم استانی و در نهایت ۲۰ معلم به عنوان معلم نمونه انتخاب شده است. 

او ادامه داد: امسال معلمان نمونه برای اولین بار نشان نمونه بودن خود را از رئیس جمهور دریافت کردند. بذر اقتصاد قوی،  جامعه با نشاط و قوی در مدرسه به دست باغبانی به نام معلم ساخته می شود. 

وی با اشاره به  خاطره‌ای از دوران دانش آموزش خود گفت: معلمان سرمایه بزرگ کشوری هستند. خط بنده خوب است و معتقدم که خط خوش سبب جذب افراد خواهد شد.

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نقش خواب در سلامتی به چالش کشیده شد-پیام امروز

برخلاف نظریه علمی پیش‌رو که به توانایی مغز بر خلاص شدن از شر سموم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *