سوله آکام فلز

فینالیست‌های جام حذفی از مسیر اصفهان به اراک می‌گذرند-پیام امروز


مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال با انجام ۲ دیدار امروز (روز شنبه) در غیاب تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در مراحل قبلی حذف شدند، برگزار می‌شود. تیم سپاهان اصفهان در خانه اش از تیم گل گهر میزبانی می‌کند و تیم آلومینیوم هم به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.  

سپاهان اصفهان – گل گهر سیرجان/ روز شنبه ساعت ۱۹:۴۵ 

تیم فوتبال سپاهان  لیگ برتر فوتبال را با رتبه سوم به پایان رساند و  سهمیه دو آسیایی خود را قطعی کرد، اما این تیم اصفهانی برای حضور در پلی آف لیگ نخبگان آسیا باید قهرمان جام حذفی شود به همین علت بازیکنان این تیم انگیزه زیادی در این رقابت‌ها دارند تا با قهرمانی دل هواداران خود را شاد کنند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با حمایت هواداران خود از سد تیم گل گهر عبور کنند تا به فینال جام حذفی راه یابند و شانس خود را برای قهرمانی در این رقابت‌ها افزایش بدهند.  

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان هم در پایان لیگ برتر در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت و این تیم کرمانی می‌خواهد طلسم پیروز نشدن برابر سپاهان را در اصفهان بشکند  تا به فینال  جام حذفی راه یابد، اما کار سختی جلوی هواداران اصفهانی دارد.  

ژوزه مورایس و مارینوس اوزونیدیس سرمربیان خارجی سپاهان و گل گهر به برد این بازی نیاز مبرم دارند تا ناکامی شان را در لیگ برتر فوتبال جبران کنند.  

۲ تیم فقط یک بار در جام حذفی سابقه تقابل با یکدیگر را دارند که حدود ۱۰ سال گذشته و در مرحله یک چهارم بوده که گل‌گهر با یک گل در وقت‌های اضافه به برتری رسیده و صعود کرده است.  

تیم سپاهان با عبور از سد تیم‌های آبی پوشان جنوب، شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته است. در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان با برد برابر تیم‌های نیروی زمینی، فجر شهید سپاسی و هوادار تهران به نیمه نهایی صعود کرده است.  

آلومینیوم – مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال آلومینیوم با وجود اینکه با رتبه هفتم لیگ برتر فوتبال را به پایان رساند، اما این تیم در جام حذفی عملکرد خوبی داشت و توانست تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر را شکست بدهد و یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی را کنار بزند.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند که با بردن مس رفسنجان در خانه خود پا به مسابقه فینال جام حذفی  بگذارند و ماموریت ناتمام خود را به سرانجام برسانند و اولین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها کسب کنند.  

در آن طرف، تیم مس رفسنجان با وجود اینکه این روز‌ها درگیر پرونده فساد در فوتبال هست، اما این تیم با هدایت محرم نویدکیا نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی  گرفته است.  

شاگردان محرم نویدکیا با حذف استقلال و تراکتور به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته اند و آنها می‌خواهند با بردن آلومینیوم اراک در خانه اش به فینال  این رقابت‌ها صعود کنند و در نهایت بتوانند اولین قهرمانی را در جام حذفی کسب کنند.  

 ۲ تیم در لیگ برتر فصل گذشته ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر ۲ بازی به نفع نارنجی‌ها به پایان رسید و باید دید مس رفسنجان  می‌تواند با هت تریک برابر آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی صعود کند یا نه.

تیم  آلومینیوم با برد برابر تیم چادرملو اردکان  به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافت و  تیم مس رفسنجان هم  در تبریز در وقت‌های اضافه توانست  تراکتور را شکست بدهد و به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها بپیوندد.

خبرنگار: مریم طایفه 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رشد مبادلات تجاری ایران و قطر در سال ۱۴۰۳-پیام امروز

عباس عبدالخانی، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قطر از رشد مبادلات تجاری ایران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *