سوله آکام فلز
قیمت کینوا
قیمت کینوا

قیمت کینوا | دانه کینوا از کجا بخریم + ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

قیمت کینوا ممکن است بسته به مکان و فروشنده مختلفی متغیر باشد. اما اینجا جمع‌بندی‌ای از مکان‌هایی که معمولاً می‌توانید آنها را خریداری کنید و قیمت‌های متوسطی که ممکن است برای آنها بپردازید را ذکر می‌کنیم:

۱٫ سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای: معمولاً در سوپرمارکت‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند رفاه، هایپراستار، فامیلی و شهروند دانه کینوا را می‌توانید پیدا کنید. قیمت کینوا یک کیلویی در حدود ۱۳۰ هزار تومان است برای بسته‌ ۲۵ کیلویی قیمت کینوا در حدود ۱۰۵ هزار تومان است.

۲٫ فروشگاه‌های عطاری و غذای سالم: در فروشگاه‌های عطاری و غذای سالم می‌توانید دانه کینوا را از برندهای مختلف خریداری کنید. قیمت‌ کینوا در این فروشگاه‌ها ممکن است بیشتر باشد. نکته قابل توجه ارگانیک و درجه یک بودن از همه چیز حتی قیمت کینوا مهمتر است.

۳٫ فروشگاه‌های آنلاین: در وب‌سایت‌هایی مانند هانی فود، دیجی‌کالا، باسلام و فروشگاه های آنلاین معتبر می‌توانید دانه کینوا را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنید. قیمت‌ کینوا در این فروشگاه‌ها ممکن است متفاوت باشند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، جستجو و مقایسه قیمت‌ها را انجام دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت‌ کینوا ممکن است متغیر باشند و بسته به منطقه و تغییرات بازار تغییر کنند. بهتر است قبل از خرید با رفرنس گرفتن از فروشگاه‌های محلی در منطقه خود، قیمت‌ها را بررسی کنید.

قیمت هر کیلو دانه کینوا

قیمت هر کیلو دانه کینوا

قیمت هر کیلو دانه کینوا در ایران در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. قیمت دانه کینوا سفید معمولاً بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است. قیمت دانه کینوا قرمز و سیاه معمولاً بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. (البته چون در بازار نوسانات قیمتی وجود دارد بهتره برای استعلام قیمت هر کیلو دانه کینوا با شماره ۰۹۰۳۶۱۶۳۶۳۵ کارشناس فروشگاه هانی فود تماس بگیرید)

دانه کینوا از کجا بخریم بهتره؟

همانگونه که در مطالب بالا اشاره شد قیمت دانه کینوا در همین حدود در فروشگاهها مختلف عرضه و بفروش میرسد. برای تهیه دانه کینوا فروشگاههای آنلاین را بررسی نموده و آنهایی که اولا دارای اعتبار بوده و در نتایج گوگل در صفحه میباشند و ثانیا دارای قیمت مناسبی باشد انتخاب نماید.

به نظرم فروشگاه هانی فود قیمت کینوا را با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد مناسب به فروش میرساند. وب سایت فروشگاه هانی فود: www.honeyfood-co.com، سایتهای دیجی کالا و با سلام و ترب را هم که حتما میدانید!

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تولیدی جوراب

سه تولیدی جوراب معتبر با قیمت های مناسب برای خرید

جوراب یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز هر فرد است و انتخاب جوراب مناسب می‌تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *