سوله آکام فلز

لهستان ۱ – ۲ هلند/ نخستین تعویض طلایی جام را رونالد کومان ثبت کرد+ فیلم-پیام امروز


در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ و روز سوم بازیها، تیم‌های ملی لهستان و هلند در شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند که هلند موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد.

آدام بوکسا در دقیقه ۱۶ لهستان را پیش انداخت، اما کودی خاکپو مهاجم باشگاه لیورپول در دقیقه ۲۹ کار را برای لاله‌های نارنجی که در این بازی سورمه‌ای پوشیده بودند به تساوی کشاند. زالفسکی مهاجم تیم رم که در سمت چپ دفاع لهستان از طرف دومفریس تحت ‏فشار قرار گرفته بود توپ را به شکل خوبی دفع نکرد و ناتان آکه، ‏ستاره سیتی، توپ او را با تیزهوشی قطع کرد و به راه افتاد. کودی ‏خاکپو توپ را از جلوی پای آکه برداشت، کمی جلو رفت، روی پای ‏راستش آورد و با شوتی محکم دروازه وویچک شزنی دروازه بان یوونتوس را باز کرد. ‏

لهستان که تا دقیقه ۸۳ مقاومت کرده بود، در نهایت نتوانست یک امتیاز را هم نگه دارد. فرصت‌سوزی‌های ممفیس دیپای به عنوان ‏مهاجم اول هلند در بازی مقابل لهستان داشت کار دست ‏نارنجی پوش‌ها می‌داد ولی اقدام رونالد کومان برای حل این معضل ‏فوق‌العاده جواب داد و ووت وخهورست دو دقیقه بعد از ورود به ‏زمین گلزنی کرد. ‏او ‏اولین توپی که برایش ارسال شد را با ضربه‌ای زمینی ‏وارد دروازه لهستان کرد تا هلند در یک قدمی پیروزی قرار بگیرد. ‏

فشار لجظات پایانی لهستان که در غیاب روبرت لوانوفسکی کاپیتان سرشناس این تیم که به دلیل مصدومیت بازی اول را از دست داده بود، نتیجه نداد و در نهایت هلند اولین بازی اش در جام را با پیروزی آغاز کرد.

اتریش و فرانسه دیگر تیم‌های این گروه هستند که از ساعتی دیگر به مصاف هم می‌روند و این گروه را یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام کرده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

حسین طیبی به گهرزمین پیوست-پیام امروز

 حسین طیبی که فصل قبل در تیم اسپانیایی «پالما» حضور داشت و با این تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *