سوله آکام فلز

مدینه روز ۲۲ خرداد از زائران ایرانی خالی می‌شود-پیام امروز


جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدینه در نشست ستاد مدینه در جریان نحوه خدمات رسانی و خروج زائران از شهر پیامبر برای انجام اعمال و مناسک حج قرار گرفت. در این جلسه بر استمرار ارائه خدمات تا پایان عملیات حج و حضور آخرین زائر در مدینه و خروج از سرزمین وحی تاکید شد.

در ادامه این جلسه، اعضای ستاد مدینه منوره ضمن ارائه گزارش خود و با توجه به تأکید رئیس ستاد، به آمادگی کامل تمامی واحد‌ها جهت ارائه خدمت به زائرین تا لحظه آخر اشاره کردند.

 بنابر این گزارش، آیت الله حسینی بوشهری جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدینه با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) اظهار داشت: در ارتباطات، رعایت انصاف داشتن، شریک بودن در شادی‌های و غم‌ها و قلب سلیم داشتن سه ویژگی مهم است که باید به آن توجه داشت تا بتوان محبت خود را در دل دیگران قرار داد.

وی با بیان اینکه ایمان و عمل صالح هم موجب میشود که محبت ما در دل دیگران قرار بگیرد خطاب به حاضران گفت: کار شما عزیزان به عنوان خادمان حجاج و زائران از این جنس است. به خدا ایمان داشته باشید و برای اتخاذ تصمیم‌های درست تلاش کنید.

بر پایه این گزارش، در این جلسه علی اصغری مسئول ستاد مدینه منوره اعلام کرد که حدود ۵۰ هزار زائر که سهمیه مدینه قبل بودند با سلامت به شهر پیامبر وارد شدند؛ و از ابتدای آغاز عملیات حج ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۴۲ هزار نفر از این عزیزان پس از محرم شدن در مسجد شجره از مدینه با قطار سریع السیر به مکه عزیمت کردند.

وی یادآور شد: هم اکنون هشت هزار زائر در مدینه منوره حضور دارند که کار انتقال آنها تا سه شنبه ۲۲ خرداد پایان خواهد یافت و تمامی هتل‌ها در مدینه تخلیه خواهند شد و از روز ۱۴ ذی الحجه شاهد حضور حدود ۳۰ هزار زائر مدینه بعد خواهیم بود.

گفتنی است آخرین پرواز زائرین حج ۱۴۰۳ در قالب مدینه قبل روز پنجشنبه ۱۷ خرداد انجام شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *