سوله آکام فلز

مرکز انتقال دانش فنی و نوآوری راه‌اندازی شد

مرکز انتقال دانش فنی و نوآوری در پی امضای تفاهم‌نامه یک شرکت دانش‌بنیان با دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران در این دانشکده راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، پیرو یادداشت تفاهم میان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران با یک هولدینگ دانش‌بنیان مقرر شد تا با همکاری مشترک امکان برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت فراهم شود.

همکاری در راستای انتقال دانش فنی و نوآوری و تأسیس دفاتر فناوری(TTO)، شناسایی نیازهای فناورانه صنایع و دستگاه‌های اجرایی در جهت تجاری‌سازی نتایج تحقیقات کاربردی محققان، دانشگاه‌ها و موسسات فناور با رهبرد خلق ثروت، همکاری در ایجاد، توسعه، راهبری و توانمندسازی شرکت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی با اهداف شرکت و همکاری در معرفی پروژه‌های فناورانه، نوآورانه و خلاق از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

در این همکاری دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران سازمان گسترش و نوسازی، دو شرکت دانش‌بنیان به‌عنوان بخش بین‌الملل چهار ضلع این ارتباط هستند تا بتوان از نیروهای جوان و خوشفکر دانشگاهی با ایده‌های نو استفاده کرد.

مرکز انتقال دانش فنی و نوآوری این شرکت دانش‌بنیان با حضور دکتر علی حسین رضایان رئیس دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، دکتر بازارگان، معاون صنایع پیشرفته و پروژه‌های کلان انرژی سازمان گسترش و نوسازی، دکتر منصوری، نماینده سازمان یونیدو در ایران و رئیس هولدینگ دانش‌بنیان در محل دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

خبر در حال تکمیل

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشور‌های مختلف-پیام امروز

ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA) از رسیدن زودتر از حد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *