سوله آکام فلز

مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره برگزاری نماز عید سعید فطر

برگزاری نماز عید سعید فطر، در مصلاها و فضاهای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و وسایل اقامه نماز شخصی بلامانع است.

به گزارش ایسنا، سید علی مهدیان، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر در روز سه شنبه، ششم اردیبهشت ماه، مصوبات این جلسه را تشریح کرد.

وی با بیان ضرورت رعایت نکات بهداشتی گفت: اولویت برگزاری نماز عید سعید فطر، در مصلاها و فضاهای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و وسایل اقامه نماز شخصی است.

سیدعلی مهدیان تاکید کرد: اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت با تهویه مناسب بلامانع است و در این بخش لازم است متولیان امر نسبت به مدیریت زمان اقدام نموده و از طولانی شدن برنامه پرهیز شود.

معاون برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در مناطقی که به لحاظ جوی امکان برگزاری در فضاهای باز میسر نیست، برگزاری در فضاهای مسقف مصلاها و مساجد با رعایت موازین بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *